proszę o szybką pomoc :(

1. Data: 2006-06-05 19:55:02

Temat: proszę o szybką pomoc :(
Od: mcl <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, poraz pierwszy pisze na ta grupe i niestety odrazu z
powaznym problemem. Otoz od kilku godzin mam dosyc duza goraczke (ok 38
C). Dodatkowo pojawila sie wysypka na twarzy, za uszami oraz minimalanie
na klatce piersiowej. Nie wiem czy jechac jeszcze teraz po nocy z tym
do lekarza czy poczekac do rana ? Dodam jeszcze ze mam 25 lat i nie
przechodzilem odry, ale objawy nie do konca sie pokrywaja z ta choroba :(

Wielkie dzieki za ewentualne odpowiedzi
michal

2. Data: 2006-06-05 20:07:06

Temat: Re: proszę o szybką pomoc :(
Od: Zbuj <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Otworz buzie i popatrz czy nie masz na policzkach takich fajnych
plamek. Jesli tak, moze byc odra. A jak wyglada ta wysypka? Czy sa to
zlewajace sie plamy? Jak nie to moze byc ospa- ostatnio szaleje
dziadostwo, wiem, sam stary dziad ;) mialem to w ubieglym roku. Ale
najlepiej bedzie idac jutro do lekarza. Jesli ospa, popros lekarza o
acyklowir doustnie- nie daja raczej wszystkim na dzien dobry
(dzieciakom sie nie daje wcale), a to dobry lek, jesli wziety w ciagu
24 godzin od wystapienia objawow.
Pzdr

3. Data: 2006-06-05 20:12:44

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mcl napisał(a):
> [...]
> do lekarza czy poczekac do rana ? Dodam jeszcze ze mam 25 lat i nie
> przechodzilem odry, ale objawy nie do konca sie pokrywaja z ta choroba :(

A jak to różyczka?

--
Kaja

4. Data: 2006-06-05 20:19:16

Temat: Re: prosze o szybka pomoc :(
Od: mcl <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbuj napisał(a):
> [...]
> acyklowir doustnie- nie daja raczej wszystkim na dzien dobry
> (dzieciakom sie nie daje wcale), a to dobry lek, jesli wziety w ciagu

Wielkie dzieki za odpowiedz. Otoz wylada to w ten sposob ze generalnie
to sa takie czerwone kropeczki. Widze je na klatce piersiowej bo na na
twarzy to jestem juz w zasadzie calkowicie czerwony :D. Wewntrz buzi
zadnych plamek nie zauwazylem, ale przy switle elektrycznym to juz
ciezka cos zobaczyc. Zastanawiam sie jeszcze czy to przypadkiem nie
uczulenie. Jadlem dzisiaj truskawki. Nigdy nie mialem po tych owocach
zadnych objawow, ale moze ten pierwszy raz wlasnie nastapil ;). W kazdym
razie panikowac nie bede i jezeli jutro sie nie poprawi to ide do lekarza.

pozdrawiam
michal

5. Data: 2006-06-05 20:23:34

Od: mcl <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbuj napisa?(a):
> [...]
> acyklowir doustnie- nie daja raczej wszystkim na dzien dobry
> (dzieciakom sie nie daje wcale), a to dobry lek, jesli wziety w ciagu

Wielkie dzieki za odpowiedz. Otoz to sa takie czerowne, male kropeczki
jakby komar mnie ucial tylko mniejsze. W zasadzie na twarzy jestem juz
caly czerwony :D. W buzi zadnych plamek nie widze, ale przy tym swietle
to juz ciezko cos zauwazyc. Zastanawiam sie jeszcze czy to przypadkiem
nie uczulenie bo jadlem dzisiaj truskawki. :/ W kazdym razie nie bede
panikowal i jezeli jutro nie bedzie znaczacej poprawy to ide do lekarza.

pozdrawiam
michal

6. Data: 2006-06-05 20:24:18

Od: mcl <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak to różyczka?

to tez nie przechodzilem :D

7. Data: 2006-06-05 20:41:24

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mcl napisał(a):

> [...]
> razie panikowac nie bede i jezeli jutro sie nie poprawi to ide do lekarza.

Możesz mieć uczulenie po truskawkach. Ja już 3-ci dzień biorę
paracetamol, bo po truskawkach dostałam gorączki. W sobotę musiałam też
wziąć stoperan. Te truskawki pewnie są bardzo spryskane, no i
szklarniowe jeszcze.

--
Kaja

8. Data: 2006-06-05 22:44:46

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 05 Jun 2006 22:12:44 +0200, Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
napisał(a):

>A jak to różyczka?
To bardziej dla kobiet, kobiety lubią różyczki @--->>>- Mówię o
prawdziwych :)
Jarek

9. Data: 2006-06-06 00:06:48

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek napisał(a):

> To bardziej dla kobiet, kobiety lubią różyczki @--->>>- Mówię o
> prawdziwych :)

:-)

Lubię różyczki, ale kocham goździki :-)

--
Kaja

10. Data: 2006-06-06 06:47:14

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał:
> Lubię różyczki, ale kocham goździki :-)
Klapa, goździk, rączka, buźka. Układ jak nic.

--
Krzysiek, EBP
Ignorancja ekonomiczna polityków przekracza partyjne granice

bol plecow...:-(
zakazenia weneryczne rzutujace na mozg ?
Ktoś zna? -> Wrocław, Centrum Diagnostyki Chorób Kobiecych
Pomocy:((
pasma śluzu w moczu