proszę przeczytać!!

1. Data: 2003-09-19 10:48:48

Temat: proszę przeczytać!!
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że to nie na temat urody ale ważne dla tych którzy korzystają z tej
grupy.Dostałam dziś około 60 wiadomości z wirusem!! Proszę posprawdzajcie
czy ktoś z Was nie ma go już na dysku,jestem pewna że nie dostałam tego od
żadnego znajomego,więc może to ta grupa.
Pozdrawiam i radzę uaktualniać programy antywirusowe,nowy wirus pojawił się
wczoraj.

1. Data: 2003-09-19 10:59:51

Temat: Re: proszę przeczytać!!
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede"
> Wiem że to nie na temat urody ale ważne dla tych którzy korzystają z tej
> grupy.Dostałam dziś około 60 wiadomości z wirusem!!
Ech, ja dostałam dziś 103 a wczoraj kilkanascie ;) Faktycznie posprawdzajcie
i pokasujcie moze raz na jakis czas niepotrzebne kontakty, hm?
Asia

1. Data: 2003-09-19 11:08:46

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS <a...@n...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Ech, ja dostałam dziś 103 a wczoraj kilkanascie ;)

A gdzie macie konta? Na darmowych serwisach? Ja mam komercyjne i nic nie
dostałem.
--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-09-19 11:10:42

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> żadnego znajomego,więc może to ta grupa.
> Pozdrawiam i radzę uaktualniać programy antywirusowe,nowy wirus pojawił

Ja od wczoraj wieczora dostalam tego cale mnostwo. Dostaja to chyba wszyscy,
ktorzy maja konto na Onecie lub Gazecie. Przynajmniej tak pisali ci co
dostali te maile. Wykryc podobno sie da programami anty ale jest jakis o
nazwie q191948.exe (106KB) z ktorym juz jest gorzej.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-09-19 11:14:34

Temat: Odp: proszę przeczytać!!
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tysia <t...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkeo69$5t8$...@n...onet.pl...

> Ja od wczoraj wieczora dostalam tego cale mnostwo. Dostaja to chyba
wszyscy,
> ktorzy maja konto na Onecie lub Gazecie.

Ja mam na Wirtualnej i też dostałam. Jak długo to będzie przychodzić? Już
trzeci raz czyszczę konto.
Pozdrawiam
Mariola

1. Data: 2003-09-19 11:14:52

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żadnego znajomego,więc może to ta grupa.
> Pozdrawiam i radzę uaktualniać programy antywirusowe,nowy wirus pojawił

Ehh ja dostałam już prawie 200 i ciągle przychodzą ...........:-/

1. Data: 2003-09-19 11:20:46

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <
> A gdzie macie konta? Na darmowych serwisach? Ja mam komercyjne i nic nie
> dostałem.
Komercyjne.
Asia

1. Data: 2003-09-19 11:23:41

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I na Wirtualnej Polsce tez. Na szczescie moj Norton AntiVirus wykryl
> zawirusowane maile i ich nie wpuscil.

Mi przychodzi tylko na jedno konto Onetowe, reszta kont jest wolna od tego.
Nie dostaje tego ani na "Gazete", ani na poczte.fm. Ciekawe jak to jest
mozliwe. Jedni dostaja a inni nie?:)) Tak czy inaczej Ci u ktorych mamy
konta mailowe maja raczej kiepskie zabezpieczenia skoro taka masowka
przechodzi przez ich "rece".

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-09-19 11:24:34

Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pozdrawiam
>
> Tysia

I na Wirtualnej Polsce tez. Na szczescie moj Norton AntiVirus wykryl

Beata

1. Data: 2003-09-19 11:35:06

Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to wirus Sven, I NIE OTWIERAC TYCH PLIKOW Z MICROSOFTU!!!!

Aha, zostal on napisany zaledwie wczoraj. Wiec prawdziwymi "szczesliwcami"
jetsesmy bo prawie jako pierwsi go nabylismy :)

ja od wczoraj w nocy dostalam ok.60 na jednego maila i to w dodatku mam
powiadomienie smsem, komorka padla w nocy a rano skrzynka zapchana:)

Programy antywirusowe tego nie usuwaja :(

treaz trzeba tylko cierpliwie czekac, na to jak serwer gdzie sa konta
pocztowe uaktualni baze wirusow i bedzie po klopocie, bo tam beda robic
czystki i do nas nie beda dochodzic te maile.

Zycze wytrwalosci w intensywnym oproznianiu skrzynki odbiorczej

wiem, wiem nie na temat!!
Mocny żel do włosów
gdzie jest Pan Michał-Wrocław +narzekam
mydlo rdzeniowe - co to?
Serum oczyszczajace - co sie z tym robi?