proszek w zmywarce po zakończeniu programu

1. Data: 2004-06-17 05:28:13

Temat: proszek w zmywarce po zakończeniu programu
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem, że gdy nie mam idealnie suchego pojemnika na proszek w momencie
napełniania go proszkiem, to proszek pozostaje w tym pojemniku po zakończeniu
programu zmywania.

Czy macie tak samo?

Piotrek

1. Data: 2004-06-17 05:32:10

Temat: Re: proszek w zmywarce po zakończeniu programu
Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie tak samo?

Nie.

pawelWN

1. Data: 2004-06-17 06:45:12

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
momencie
> napełniania go proszkiem, to proszek pozostaje w tym pojemniku po

Instrukcja zmywarki mówi wyraznie o nasypywaniu proszku do suchego
pojemnika. Problem znika, gdy stosujesz tabletki. One zwykle wypadaja w
calosci z podajnika i po problemie.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

Het zal toch niet zijn wie ik denk dat het is?
wypoczynek - Kasprzak, skora ekologiczna
Robaki w łazience
geberit - ktory?
pralka nie wypuszcza wody