pani Sylwia z Salonu Roz na Wilczej

1. Data: 2005-11-22 20:37:13

Temat: pani Sylwia z Salonu Roz na Wilczej
Od: "Kalina" <k...@p...ze.spamem.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje namiarow na Pania Sylwie, fryzjerke pracujaca z poltora roku temu
w Salonie Roz na Wilczej (wczesniej na Ursynowie)
Tam teraz pracuje inna Pani Sylwia, a do tej mowia ze nie maja kontaktu, ze
przeniosla sie gdzies na Zoliborz w okolice salonu Dermiki.
Mam nadzieje, ze ktos mi pomoze, bowiem nie dosc, ze sama trafilam do pani
Sylwii pytajac o fryzjera na newsach (obcina genialnie) to potem nie raz i
nie dwa czytalam czy to tu, czy na innaych forach jak ktos ja poleca.

Dzieki z gory

Ania Kalin
--
akt | portret | reportaż | fotografia ślubna
www.kalina-studio.com

1. Data: 2005-11-22 20:38:07

Temat: Re: pani Sylwia z Salonu Roz na Wilczej
Od: "Kalina" <k...@p...ze.spamem.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o Warszawe:)

kal

1. Data: 2005-11-23 10:13:25

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@p...ze.spamem.life.pl> napisał w wiadomości
> chodzi mi o Warszawe:)

Myślę, że większość się domyśliła, bo:
1. 90% osób z Warszawy nie mówi, że chodzi o Warszawę
2. 99% osób _nie mieszkających_ w Warszawie wie, że Ursynów i Żoliborz sa w
Warszawie, ale 99% mieszkających w Warszawie pewnie nie zdaje sobie z tego
sprawy.

M.

1. Data: 2005-11-23 10:37:07

Od: "Kalina" <k...@p...ze.spamem.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Warszawie, ale 99% mieszkających w Warszawie pewnie nie zdaje sobie z tego

Natomiast 99% osob piszacych na newsy mysli, ze warszawiacy uwazaja sie za
pepek swiata, i jak nie pisza z jakiego miasta to wlasnie dlatego, a nie
przez zwykle gapiostwo.
Wiec stad moje sprostowanie.

Ania Kalina

1. Data: 2005-11-23 10:42:43

Temat: [prywata]Re: pani Sylwia z Salonu Roz na Wilczej
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Nov 2005 11:37:07 +0100, Kalina wrote:

> [...]
> pepek swiata, i jak nie pisza z jakiego miasta to wlasnie dlatego, a nie

czesc Kalina :> ja cie gdzies juz widzialam :>>>>

--
Boska

Garfield: Don't bother me
Garfield: I said, don't bother me!
Garfield: You just insist on existing, don't you?!

1. Data: 2005-11-23 10:53:09

Temat: Re: [prywata]Re: pani Sylwia z Salonu Roz na Wilczej
Od: "Kalina" <k...@p...ze.spamem.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boska

Czyzbys ty byla ta Boska.. no, ta ... no wiesz?:)

Kal
--
akt | portret | reportaz | fotografia slubna
www.kalina-studio.com

1. Data: 2005-11-23 11:01:45

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Nov 2005 11:53:09 +0100, Kalina wrote:

> Czyzbys ty byla ta Boska.. no, ta ... no wiesz?:)
>
> Kal

ta ta, jedyna wlasciwa :>

--
Boska

Garfield: Rats! I just finished a 14-day diet, and all I lost was 2 weeks

1. Data: 2005-11-23 11:12:17

Od: "Kalina" <k...@p...ze.spamem.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ta ta, jedyna wlasciwa :>

No to milo mi tu Cie widziec:)

Kal

1. Data: 2005-11-23 16:21:01

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Myślę, że większość się domyśliła, bo:
> 1. 90% osób z Warszawy nie mówi, że chodzi o Warszawę

kurcze, jak widze, ze ktos zapomina napisac, ze jest z krasnika, pcimia czy
gdanska, to nie wyciagam pochopnych ,zlosliwych statystyk:(

1. Data: 2005-11-23 16:36:34

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana wrote:
> Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> kurcze, jak widze, ze ktos zapomina napisac, ze jest z krasnika, pcimia czy
> gdanska, to nie wyciagam pochopnych ,zlosliwych statystyk:(

popieram przedmowczynie. ja jakos nie mam problemow z pamietaniem,
w jakim miescie jest Kleparz albo Piotrkowska, ani z zadaniem
pytania, o jakie miasto chodzi (jesli mnie to interesuje).

-- kasica

kremy Vichy
Jaki krem do twarzy do 50 zl?
rozdwajające się paznokcie!!!!!!!!!!!!!!! !
dieta cud
mam rozstępy na brzuchu po porodzie