przebarwienia

1. Data: 2002-08-27 16:51:25

Temat: przebarwienia
Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy znacie jakiś krem, który pomoże rozjaśnić przebarwienia powstałe po
opalaniu? W zeszłym roku takie niespodzianki mi się zrobiły (na dłoni i
łydce), a teraz o sobie
przypomniały. Licze na Waszą pomoc ;)
Pozdrawiam!
Silje

1. Data: 2002-08-27 23:01:56

Temat: Re: przebarwienia
Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Silje napisał(a):

> Witam,
> czy znacie jakiś krem, który pomoże rozjaśnić przebarwienia
> powstałe po opalaniu?

upewnij sie , czy to napewno sa przebarwienia.

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-08-28 13:26:24

Od: "damona" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Silje napisał(a):

> firma Neostrata ma w swojej ofercie silny krem z kwasami m.in koinowym do
usuwania przebarwien. Bardzo skuteczny. Dostepny w aptekach (ale nie
wszystkich)
Pomocne moga byc inne kremy z kwasami, wit. C,
najlepiej idz do apteki i sie spytaj.

1. Data: 2002-08-28 18:49:38

Od: "Silje" <silje85@(no-spam)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "damona" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Silje napisał(a):
(...)

> usuwania przebarwien. Bardzo skuteczny. Dostepny w aptekach (ale nie
> wszystkich)
Poszukam, dzięki!

> Pomocne moga byc inne kremy z kwasami, wit. C,
> najlepiej idz do apteki i sie spytaj.

Tak, mogę iść do apteki, ale pomyślałam, że może tutaj ktos będzie znał
jakieś (najlepiej sprawdzone na własnej skórze ;) dobre "mazidło".

Pozdrawiam!
Silje

Tonik Wella Just Men Vital Plus
"Uroda" i inne czasopisma.