przebarwienia po oparzeniach

1. Data: 2003-05-04 19:06:04

Temat: przebarwienia po oparzeniach
Od: "Miriel" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane grupowiczki!

Jakieś 2 lata temu prysnął mi na rękę rozgrzany olej - parę kropel, które
wylądowały na ramieniu i przedramieniu. Boleć bardzo nie bolało, ale ślad w
postaci białych plamek został. Wszystko jest fajnie dopóki jestem blada,
natomiast jeśli choć trochę chwyci mnie słonko, pójdę na solarium lub też
nawet posmaruję się balsamem brązującym widać te białe plamki. I teraz moje
pytanie brzmi: czy poradzę sobie z tym sama, kupując jakąś maść w aptece
(JAKĄ ?) czy też wskazana jest wizyta u kosmetyczki czy może u dermatologa?

pozdr.,
Miriel

1. Data: 2003-05-04 19:18:00

Temat: Re: przebarwienia po oparzeniach
Od: "BaJarKa " <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miriel <k...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> (JAKĄ ?) czy też wskazana jest wizyta u kosmetyczki czy może u dermatologa?

Czas leczy rany :)
Miałam podobnie, tyle, że na nodze i biała plama miała ok.5 cm średnicy, po
paru latach (nie pamiętam, trzy, cztery?) nie ma śladu.
O ile to jakaś pociecha dla Ciebie ;)
--
pa, Bjk.

1. Data: 2003-05-05 12:16:08

Od: "grazyna" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> paru latach (nie pamiętam, trzy, cztery?) nie ma śladu.

ja z kolei mam problem z oparzeniami od slonca na twarzy... skora spalona
sloncem i slona woda. kiedy mi sie cala twarz opala pod oczami pozostaja
biale plamy, czy to tez czas pokona, czy moze mozna temu jakos zaradzic.
faktem jest ze zdarzylo sie to 2 lata temu i jest jakby mniej widoczne ale
nadal pozostaje slad jak po okularach. moze jakies kremy poradzicie?

pozdrawiam
Grazka

depilator
solarium