Re: przechowywanie muliny

From: s...@o...pl
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: przechowywanie muliny
Date: 13 Dec 2002 10:21:22 +0100

>      Nio i mam to swoje pudeleczko na muliny. Moje wrazenia:
> Na pewno smieszy mnie nawijarka - terkoce i nawijam nia wolniej niz w
> rekach. No, ale bylo w zestawie.

To raczek kwestia wprawy, po prawie 200 sztukach idzie jak burza, i nawija sie
rowniej niz w reku.

>      Pudeleczko jest fajne. Jak porownalam wymiary z tymi z sewandso, to
> okazalo sie, ze to jest to najwieksze. Mozna tam wepchnac tak z 80-100 mulin
> (18 przegrodek po 5-6 mulin w jednej). Fajnym patentem jest check lista DMC,
> gdzie obok numeru okresla sie polozenie muliny (np 385 A oznacz, ze ten
> numer bedzie w przegrodce A, a na tej chceckliscie jest mapka podeleczka,
> czyli przypisanie kazdej przegrodce literki.) Dzieki temu i wie sie, gdzie
> dany numer jest i ma sie poukladane kolorami np, wiec do obrazkow, w ktorych
> dobiera sie muliny na oko jak znalzal.

Ja zamowilam sobie z sew an dso takie - 28cm x 18cm x 4cm. I z tego co
pokazywalas to jest takie same. A nad przypisywaniem sie zastanawialam, ale
doszlam do wniosku, ze za czesto kupuje nowe mulinki i szybko by mi sie taka
lista zdeaktualizowala.

> pozdrowka
> Ilona

sekutnica, zapelniajaca wlasnie 3 pudelko