Re: przeciagajaca sie angina

Data: 2004-05-17 17:18:33
Temat: Re: przeciagajaca sie angina
Od: Sabinka <s...@c...wp.pl>

On Mon, 17 May 2004 10:56:36 +0200, "Iwona"
<i...@W...pl.invalid> wrote:

>Chodziło mi o to, że jak wypłuczesz wodą utleniną a za chwilę zjesz coś lub
>wypijesz, to połykasz przy tym wodę utlenioną;)

A jak nie zjem to tej wody utlenionej nie polkne? Polkne chyba tylko
troche pozniej. Pewnie o to Ci chodzi - zeby na gardle pobylo.
Wlasnie, mam jeszcze pytanie - czy ta wode utleniona to wolno polykac?
Ja coprawda plucze roztworem, no ale i tak nie wiem czy to nie
szkodliwe. Na poczatku nawet plukalam jeszcze po tym sama woda zeby
wode utl. wyplukac. Nie robie tego od czasu Twojego posta.

>Sól podrażnia (skutek może być odwrotny).

Ok, dzieki (sol faktycznie drapie, choc mimo to lepiej mi 'smakuje'
niz ta woda utleniona ;) )

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)