przedluzanie wlosow

1. Data: 2003-05-21 12:37:25

Temat: przedluzanie wlosow
Od: "ginger" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli sie ktos orientuje gdzie w krakowie sa wykonywane zabiegi przedluzania
wlosow i najlepiej ma to juz sprawdzone ,prosze o ifo.jakie ceny ,jakie
wrazenia i jak sie nosza ;)
pozdrawiam
gin

1. Data: 2003-05-22 20:17:06

Temat: Re: przedluzanie wlosow
Od: "madzia" <m...@p...fmno.spam> szukaj wiadomości tego autora

ja robiłam w rzeszowie - było ich max dużo i były długie prawie do pasa -
koszt jakieś 1500 zł ale to były sztuczne włosy - teraz podobno robią już z
prawdziwych bardziej miękkich -fajna sparawa ale ja jakoś średnio się z nimi
czułam :))
^^

--
http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

1. Data: 2003-05-23 00:12:08

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@p...fmno.spam> napisał w wiadomości
> [...]
> koszt jakieś 1500 zł ale to były sztuczne włosy - teraz podobno robią już
> prawdziwych bardziej miękkich -fajna sparawa ale ja jakoś średnio się z

No właśnie. Moja mama podobno sobie zrobiła, a zaraz potem zdjęła, bo ją
denerwowały :/
Nawet nie zdążyłam zobaczyć jak to wygląda...

Sandra

1. Data: 2003-05-28 18:31:21

Od: "~*~Lalunia~*~" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> denerwowały :/
> Nawet nie zdążyłam zobaczyć jak to wygląda...

Witam!
Moja siostra robiła sobie w Poznaniu przedłuzanie z naturalnych włosów, i ja
jak zdejmę warkoczyki tez zdecyduję się na ten zabieg
Pasemko kosztuje ok 16zł, ale zeby był efekt nalezy uzyc ok 100 pasemek,
moja siostra miała 200.
Wygląda to naprawde fajnie. Dodaktowe włosy są przyczeniape do Twoich
specjalną zgrzewarką.
Siora czuje sie z nimi bardzo dobrze.
Mozna farbowac robic trwałła i wszystko co sie robi ze swoimi włosami.
Polecam.
Znam panią która wykonuje przedłuzanie 100pasemek za 1000zł z naturalnych
włosów, więc jesali ktos bylby zainteresowany to moge podac jej namiary na
priv.
pozdrawiam
Lalunia

1. Data: 2003-05-28 20:19:28

Od: "ginger" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja juz jestem umowiona na przedluzanie wlosami naturalnymi na piatek ,okolo
8 godzin spedze w zakladzie.pasemka robie sobie dlugosci 40 cm,50sztuk.place
1000zl za wszystko.Ehh trzymajcie kciuki ;)
pozdrawiam
gin

1. Data: 2003-05-29 08:52:10

Od: "~*~Lalunia~*~" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 8 godzin spedze w zakladzie.pasemka robie sobie dlugosci 40
cm,50sztuk.place
> 1000zl za wszystko.Ehh trzymajcie kciuki ;)
> pozdrawiam
> gin
Hmm jakis dziwne ten zakład....i drogi.
MOja siostra robiła w najlepszym salonie fryzjerskim w Poznaniu, ok 200
pasemek i trwało to niecałe 5 godzin.
I ta cena........ 50 szt -100zł....zdzierstwo.
Ja bym na Twoim miejscu poszukała innego salonu, im wiecej masz pasemek tym
lepszy efekt.
Gdzie indziej miała bys o połowę więcej za ta cene.
Ale Twój wybór.
POzdrawiam i zyczę udanego "zabiegu " ;)

Lalunia

1. Data: 2003-05-29 09:17:04

Od: "ginger" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdzie indziej miała bys o połowę więcej za ta cene.
> Ale Twój wybór.
> POzdrawiam i zyczę udanego "zabiegu " ;)

wiesz dzwonilam po kilku zakladach w krakowie i ten okazal sie najtanszy
,ale powiem Ci szczeze ,iz te 8 h mnie przerazily .Mysle ,ze pojdzie im to
szybciej.A w cene 1000zl wliczony jest juz szampon balsam i szczotka wiec
moze nie zdzieraja tak bardzo.Zdam relacje pozniej ;)
gin

1. Data: 2003-05-31 22:11:20

Od: "ginger" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wloski wyszly super ,z czego jestem bardzo zadowolona ;)faktycznie
siedzialam w zakladzie niecale 4h ,wiec moj szanowny tyleczek nie odpadl
:))) bo na sama mysl o 8h robilo mu sie slabo.A co do gestosci to jest tak
w sam raz ,ale mam chec na dorobienie jeszcze kilkunastu pasemek.
pozdrawiam
gin

1. Data: 2003-06-02 15:51:27

Od: k...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> włosów, więc jesali ktos bylby zainteresowany to moge podac jej namiary na

Czesc Lulu!
Właśnie przeczytałam w postach o przedłużaniu włosów. Mogłabyś mi podać
namiary tego salonu w Poznaniu (ja jestem z Piły). I jeszcze mam pytanie czy
cena zależy też od długości pasemka? A czy w takich przedłużanych włosach
można robić koki i jestem ciekawa czy widać, w którym miejscu są doczepiane
(zgrzewane).A jak długo można nosić takie włosy?
Będę wdzięczna za odpowiedzi

Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2003-06-20 21:59:12

Od: Aniołeczek <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ktoś sie orientuje gdzie w Poznaniu można wykonać zabieg przedłużanoa
włosów?!I ile to kosztuje i na jak długo starcza i jakie są włosy po tym,jak
to wygląda?!

Vichy- bezplatne konsultacje
Vichy
Jakie efekty po Petrole?