przegroda w nosie

1. Data: 2001-02-20 11:56:14

Temat: przegroda w nosie
Od: "CARLOS" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Niedlugo wybieram sie na prostowanie przegrody nosowej
chcialbym dowiedziec sie co na ten temat
slyszalem tylko ze to jest niezla czapa !!

2. Data: 2001-02-20 14:14:17

Temat: Re: przegroda w nosie
Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !!!
> Niedlugo wybieram sie na prostowanie przegrody nosowej
> chcialbym dowiedziec sie co na ten temat
> slyszalem tylko ze to jest niezla czapa !!

Przyjemne to to nie jest...

Zrobilem kilka lat temu i katar bardzo zmalal - oplacalo sie.

U mnie krzywa przegroda na cos tam naciskala i mialem
katar prawie non-stop. Teraz jest duuuzo lepiej.

--
Jakub Jewuła studio QbA
skanowanie filmów 35mm - http://www.skanowanie.com.pl

3. Data: 2001-02-20 18:27:23

Od: "jara" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przegrodę miałam prostowaną 7 lat temu.Bardzo się bałam, a zabieg wcale nie
był taki straszny,a przede wszystkim bezbolesny.Najgorsza była doba po
zabiegu, kiedy trzeba było się męczyć z opatrunkiem w nosie(oddychanie przez
usta) ale wtedy radzę wziąć na noc środek nasenny, a w dzień to już nie ma
problemu, wytrzymasz. Myślę,że ważne jest też aby trafić w ręce dobrego
laryngologa, ja na takiego trafiłam.Czuję się po zabiegu fantastycznie,nie
używam kropli do nosa, nie mam kataru i żałuję tylko że nie zdecydowałam się
na zabieg kilkanaście lat wcześniej. Głowa do góry,życzę zdrowia i trzymam
kciuki. Pozdrowiam. Grażyna.

Użytkownik CARLOS <e...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

4. Data: 2001-02-21 06:14:09

Od: "CARLOS" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jara <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:96uedu$pdb$...@n...tpi.pl...
> [...]
się
> na zabieg kilkanaście lat wcześniej. Głowa do góry,życzę zdrowia i

dziekuje Grazynko za slowa pociechy !!! - i mile zyczenia

> Użytkownik CARLOS <e...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@n...vogel.pl...

Nie czytać
Tanie stetoskopy...