cukrzyca w Wiadomociach

1. Data: 2001-02-20 06:14:37

Temat: cukrzyca w Wiadomociach
Od: "zanderix" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj tj.19.02 w wiadomosciach byla wzmianka o niebezpieczenstwie dla
cukrzykow podczas testow, zanim dobieglem z kuchni do pokoju bylo juz po
migawce , mam prosbe moze ktos ogladal i pamieta o jakiego typu zagrozeniu
byla mowa?
Z gory dzieki

Zandi

2. Data: 2001-02-20 07:16:27

Temat: Re: cukrzyca w Wiadomociach
Od: "Piotr Kaminski" <w...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mowiono o paskach sprawdzajacych poziom cukru we krwi, ktorych waznosc
zostala przedluzona przez producenta. Paski te pokazuja zawyzony poziom
cukru, co sprawia, ze pacjent zwieksza dawke insuliny i tym samym moze
nabawic sie powaznych klopotow (insulina jak wiadomo obniza poziom cukru we
krwi - obnizenie tego poziomu ponizej pewnej granicy moze prowadzic nawet do
smierci)
Najlepiej nie kupowac tych paskow (niestety nie mowiono o firmie je
produkujacej). Warto tez potwierdzac wyniki przy pomocy paskow innej firmy
(tak zrobil czlowiek, ktorego pokazano w Wiadomosciach i to pewnie go
uratowalo).

Pozdrawiam
Piotr Kaminski
w...@d...pg.gda.pl

3. Data: 2001-02-20 10:10:53

Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kaminski" <w...@d...pg.gda.pl> wrote in message

> Najlepiej nie kupowac tych paskow (niestety nie mowiono o firmie je
> produkujacej). >
> Pozdrawiam
> Piotr Kaminski
> w...@d...pg.gda.pl

Ależ mówiono, niestety nie zapamiętałam nazwy, zaczynała się na "b"
Pozdrawiam,
Monika

4. Data: 2001-02-20 11:14:02

Od: "AniaT" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kaminski" <w...@d...pg.gda.pl> napisał
w wiadomości news:3a9219a8@news.vogel.pl...
> Najlepiej nie kupowac tych paskow (niestety nie mowiono o
firmie je
> produkujacej).

Tez widzialam tylko migawke w skrocie wiadomosci ale
zauwazylam ze na ekranie pokazuja pudelko paskow Accu-Check
wiec chyba to o te chodzilo.

Anna

5. Data: 2001-02-21 07:22:16

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Użytkownik AniaT:

> firmie je
>
> Tez widzialam tylko migawke w skrocie wiadomosci ale
> zauwazylam ze na ekranie pokazuja pudelko paskow Accu-Check
> wiec chyba to o te chodzilo.

mówili a Aku-czekach
Ale wspomnieli że to paski berindżera
Z tym że berindżera wczoraj wieczorem z psiej pozycji odszczekali.

--
pozdr
Gregg

Goraczka zlosliwa
Legalne oprogramowanie w gabinetach - problem??
Egzamin wstepny?
Lymphadenopathia
Ostrzeżenie dla lekarzy