Re: przejscie wirusa siv na czlowieka i powstanie hiv

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: przejscie wirusa siv na czlowieka i powstanie hiv
Date: Fri, 04 Jan 2008 07:02:37 +0100
<flbc7h$l5b$1@atlantis.news.tpi.pl> <flbckn$8fr$1@inews.gazeta.pl>
<flbmo3$j1c$1@atlantis.news.tpi.pl> <flcuoc$2ij$1@atlantis.news.tpi.pl>
<fldso2$arb$1@nemesis.news.tpi.pl> <fle03l$gj3$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e...@w...googlegroups.com>
<fle6h9$hdu$1@news.onet.pl>
<9...@d...googlegroups.com>
<i4zy3k9wxvud$.dlg@always.coca.cola>
<b...@s...googlegroups.com>
<1...@a...coca.cola> <flgfdm$sg3$1@inews.gazeta.pl>
<1gb0ap63ojumu$.dlg@always.coca.cola> <flh7rr$bl7$1@inews.gazeta.pl>
<flh8qm$eop$1@inews.gazeta.pl>
<4...@e...googlegroups.com>
<flhpj8$ln1$1@inews.gazeta.pl> <flhrua$qgt$1@inews.gazeta.pl>
<fli36i$sn8$1@nemesis.news.tpi.pl> <flk0mo$q89$1@inews.gazeta.pl>

Jeff wrote:

> Tak, tez tak uwazam.

ale ja nie postawiłem twierdzenia, tylko sugestię, hyhy. No nieważne.

> Przeczytaj koniecznie ta publikacje:
>
> Duesberg, P., Koehnlein, C. and Rasnick, D. (2003) The Chemical Bases of
> the Various AIDS Epidemics: Recreational Drugs, Anti-viral Chemotherapy
> and Malnutrition.
> (J. Biosci. 28: 383-412)

po namyśle doszedłem, że za cholerę nie mam czasu na takie rzeczy :D W sumie
musiałbym przeprowadzić dość szeroko zakrojone badania, a jakbym zaczął to
robić, korporacje medyczne by mnie po prostu ustrzeliły. Badania by musiały
wyglądać tak (ot, najprostszy model)

1. sprawdzić, jaka jest szansa na rozwinięcie się pełnoobjawowego AIDS po
zakażeniu HIV

2. sprawdzić, jaka jest szansa na ciężkie powikłania po zastosowaniu leków
antyretrowirusowych

Jeśli 2 jest wyższe niż 1, wygrałem cukierka.

Ideałem by było znaleźć czynniki, które sprawiają że u zakażonego HIV
rozwija się AIDS. Nie zawsze jest możliwe ich znalezienie, ale faktem jest,
że takie występują - wszystko jest przewidywalne, kwestia ilości danych i
siły obliczeniowej.

Założę się, że nikt takich badań nie przeprowadzi przez najbliższe 20 lat.
Gdyby to zrobić, straty koncernów farmaceutycznych byłyby porażające, że
użyję popularnego ostatnio słówka.

--
www.vegie.pl