Re: przejscie wirusa siv na czlowieka i powstanie hiv

Data: 2008-01-04 13:09:38
Temat: Re: przejscie wirusa siv na czlowieka i powstanie hiv
Od: " Jeff" <j...@g...pl>

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> ale ja nie postawiłem twierdzenia, tylko sugestię, hyhy. No nieważne.

To male nieporozumienie:))

No wazne to jest, bo znowu jakis bazyli czegos nie zrozumie:))
Moje stwierdzenie odnosilo sie do oceny publikacji o bakterii H.p.
Dlatego napisalem cos w stylu: uwazam, ze jest ciekawa.
Szczegolnie mnie sie przyda, ta publikacja:)))

> po namyśle doszedłem, że za cholerę nie mam czasu na takie rzeczy :D W sumie
> musiałbym przeprowadzić dość szeroko zakrojone badania, a jakbym zaczął to
> robić, korporacje medyczne by mnie po prostu ustrzeliły. Badania by musiały
> wyglądać tak (ot, najprostszy model)

Zachecalem Cie tylko do przeczytania publikacji i niczego wiecej.
A lekarzy sie nie boj, szczegolnie takich jakich podobno sporo w Polsce,
a o ktorych tu pisales.
Po prostu za jakis czas sami beda inaczej podchodzic do leczenia.

Moze w Polsce stanie sie to jeszcze szybciej, anizeli gdzie indziej, bo
przepisy nie sa az takie restrykcyjne jak w innych panstwach.
W USA od kilku lat istnieja kliniki, gdzie leczy sie pacjentow metodami
tzw. medycyny zintegrowanej w ktorych zatrudnia sie specjalistow
z roznorakich specjalnosci mogacych wspomagac leczenie konwencjonalne.
Kliniki tego rodzaju niestety zaliczane sa do ekskluzywnych z uwagi na koszty
oferowanego tam leczenia.

> Ideałem by było znaleźć czynniki, które sprawiają że u zakażonego HIV
> rozwija się AIDS. Nie zawsze jest możliwe ich znalezienie, ale faktem jest,
> że takie występują - wszystko jest przewidywalne, kwestia ilości danych i
> siły obliczeniowej.

Gdybys przeczytal ta ostatnia publikacje P.Duesberga ktora Ci podalem, to
zorientowalbys sie, co on i grupa innych naukowcow oraz dociekliwych osob
juz znalazli i co proponuja w tym zakresie. Publikacja jest ciekawa.

> Założę się, że nikt takich badań nie przeprowadzi przez najbliższe 20 lat.
> Gdyby to zrobić, straty koncernów farmaceutycznych byłyby porażające, że
> użyję popularnego ostatnio słówka.

Przeprowadzono juz bardzo duzo badan. Wystarczy tylko przejrzec literature
naukowa zarowno opublikowana przez zwolennikow takiego podejscia do problemu
AIDS jak proponuje Duesberg, jak rowniez argumentacje naukowa jego przeciwnikow.

W przypadku AIDS to rzeczywiscie duza strata dla konceronow farmaceutycznych
by byla:)
Narazie wiec nie ma co liczyc na to, aby te alternatywne metody
zdobyly wieksza popularnosc, bo lekarze sa jak widzisz raczej scepytycznie
nastawieni.

Leczyc tylko farmakologicznie jest duzo prosciej i nie wymaga az takiego
pracochlonnego zaangazowania w proces leczenia pacjenta.
A i firmy farmaceutyczne tego typu medycyne popieraja i sponsoruja
np. uczelnie medyczne czy niektore oddzialy szpitali (np. onkologiczne dla
dzieci w publicznych szpitalach w Kanadzie).

A ponadto, zastosowanie tzw. metod zintegrowanych w lecznictwie jest nadal
dosc kosztowna, alternatywna metoda leczenia - ale dla pacjenta.

No dobra, juz koncze, bo za chwile zacznie jakis podobno lekarz, nas
komplementowac okresleniami typu: debil, idiota lub wariat:)))))