przeliczanie

1. Data: 2003-04-23 06:30:53

Temat: przeliczanie
Od: "zośka samośka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje ze to ta grupa bo na pl.misc.dieta nie mogę się doczekać
odpowiedzi. Mam takie pytanie jak przelicza się odpowiednia wagę do wzrostu
i drugie pytanie co to jest MM może ktoś z Was spotkał się z tym. Z góry
wielkie :* za pomoc.
__________________________

Zośka Samośka, odpowiadając mi wytnij NOSPAM z adresu.

1. Data: 2003-04-23 06:45:45

Temat: Re: przeliczanie
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zośka samośka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wzrostu
> i drugie pytanie co to jest MM może ktoś z Was spotkał się z tym. Z góry

MM to Metoda Montignac (lub Michael Montignac). O diecie przeczytasz tu:
http://www.montignac.prv.pl/
http://www.montignac.pl/index1.htm
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

Na tej pierwszej stronie jest także opisane BMI (Body Mass Index) i sposób
jego obliczania.

pozdrawiam
Marta (na MM :-)

p.s. pl.misc.dieta nie jest tak prężną grupą jak pl.rec.uroda :-)

1. Data: 2003-04-23 07:39:05

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

zośka samośka <k...@N...pl> napisał(a) w wiadomości

> Mam nadzieje ze to ta grupa

Nie, to nie jest właściwa grupa! Czytałaś opis tej grupy przed wysłaniem
posta?

> bo na pl.misc.dieta nie mogę się doczekać odpowiedzi.

Skoro jesteś samośka to skorzystaj z google.pl.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-04-23 13:11:22

Od: "zośka samośka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, to nie jest właściwa grupa! Czytałaś opis tej grupy przed wysłaniem
> posta?

Czy ładny i zgrabny wygląd to nie uroda?

1. Data: 2003-04-23 13:13:27

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-23 13:19:23

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva wrote:
> zośka samośka <k...@N...pl> napisał(a) w wiadomości

> Czytałaś opis tej grupy przed wysłaniem posta?

Uwazaj, Seva, bo cie dopisza do tego TWA wrednych, zlosliwych, brzydkich
i niewyzytych bab, ktore tu grasuja ;-)

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-04-23 13:20:34

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@wytnij_to_rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
Uwazaj, Seva, bo cie dopisza do tego TWA wrednych, zlosliwych, brzydkich
i niewyzytych bab, ktore tu grasuja ;-)

Pozdrowienia
ISIA

A jak można trafić do tego wrednego TWA :)
bo ja też chce :))

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-04-23 13:22:15

Od: "zośka samośka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałaś opis tej grupy przed wysłaniem posta?

Wiesz, skoro widzę tutaj różne posty niekoniecznie o jakiś kosmetykach, to
sądziłam ze to ta grupa.
Jestem na niej już od jakiegoś czasu ...
A czy Ty czytałaś netykiete przed wysłaniem odpowiedzi na mój post? Wycina
się parę zbędnych literek.

Jak masz zły dzień to polecam spacer albo melisę, to również dobrze wpłynie
na Twoją urodę :)

:)
Zośka

1. Data: 2003-04-23 13:25:33

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

rzodkiewka wrote:
> [...]
>
> Pozdrowienia
> ISIA
>
> A jak można trafić do tego wrednego TWA :)

Ty juz jestes, widzialam jak sie niekurturarnie odnosisz do milego
kolegi Adama, ktorego kazdy dowcip rozbawia nas do lez.

Pozdrawiam jednopowieczna Rzodkiewke (TWA)
ISIA (TWA)

1. Data: 2003-04-23 13:28:59

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

zośka samośka wrote:
> [...]
> Jestem na niej już od jakiegoś czasu ...
> A czy Ty czytałaś netykiete przed wysłaniem odpowiedzi na mój post?

Zosiu, czy po raz pietnasty mozna Cie prosic zebys zostawiala wrotke komu
odpisujesz???

--
star

Z nowym dniem nowa, a urodziwa swiadomosc.
Florina we Wroclawiu
depilacja
włoski na łapkach
pudry Sephora