przemieszczone gruczoły łojowe

1. Data: 2002-11-04 16:52:23

Temat: przemieszczone gruczoły łojowe
Od: "obereczek" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos moze napisac pare słów na ten temat?

2. Data: 2002-11-06 17:15:57

Temat: Re: przemieszczone gruczoły łojowe
Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz podać coś wiecej?? przemieszczone gdzie?Jest do tego jakaś fachowa
nazwa?Coś mi przychodzi do głowy ale nie wiem czy to to o czym myśle

Gosia

3. Data: 2002-11-06 18:26:24

Od: "obereczek" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"/jaro" <j...@p...pl> wrote in message
> Możesz podać coś wiecej?? przemieszczone gdzie?Jest do tego jakaś fachowa
> nazwa?Coś mi przychodzi do głowy ale nie wiem czy to to o czym myśle
>
> Gosia

Grupa białych plamek na wargach ust. Dermatolog określił to właśnie tak:
"przemieszczone gruczoły łojowe". Internista jak usłyszał tę nazwę to
stwierdził, że pierwszy raz coś takiego słyszy :-(. W necie nie znajduję
żadnych informacji na ten temat. Problem nie znany????

Pozdr

4. Data: 2002-11-07 22:13:49

Od: "eOn" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "obereczek" <o...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> stwierdził, że pierwszy raz coś takiego słyszy :-(. W necie nie znajduję
> żadnych informacji na ten temat. Problem nie znany????

czesc
sam mam na górnych wargach ust (bardziej po bokach niz na srodku) taki
drobne plamki
dokładnie je widac przy naciagnieciu wargi
wygladają cos jak takie malenkie kaszaki tylko są jakby schowane pod
warstwą skóry na wardze i widac je dopiero jak juz wspomniałem przy
naciagnieciu

tez zastanawiam sie co to moze byc

aha, dodam jeszcze ze dosc czesto mam opryszczke...moze to ma jakis wpływ na
te białe plamki...

5. Data: 2002-11-20 11:49:27

Od: "Monika Krause" <m...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eOn" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> tez zastanawiam sie co to moze byc
>
> aha, dodam jeszcze ze dosc czesto mam opryszczke...moze to ma jakis wpływ

Tez mam takie na wargach i dermatolog tez wspominała o gruczołach łojowych,
z tym, że nie miałam nigdy opryszczki więc to chyba nie jest z tym związane.
A u mnie plamki są widoczne nawet bez rozciągania ust, pozostaje zakryć je
szminką
MK.

Inkubator
Relacje lekarz-pacjent
Neuroimmunologia
CZASZKE !! Kupie pilnie !! Egzamin na dniach !!
Do pediatrow