Re: przepisywanie antybiotyków -> Marzenna

Data: 2002-12-30 15:41:54
Temat: Re: przepisywanie antybiotyków -> Marzenna
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl>

Droga Marzenno ;-)

Domyślam się, że przeczytałaś już prawie wszystkie książki na temat astmy,
jednakże pozwól, że zarekomunduję Ci jeszcze jedną ;-). Jest to mała i
niedroga książeczka, która zawiera wiele bardzo praktycznych i wartościowych
informacji, między innymi na temat astmy.

Tytuł i autor: Alergia dróg oddechowych u dzieci, Harold Markus.

Pozdrawiam, andrzej