przepuchlina jadra miazdzystego - jakie badania

1. Data: 2007-08-10 08:49:41

Temat: przepuchlina jadra miazdzystego - jakie badania
Od: vogl <f...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pytanie jak w temacie. Przed udaniem się na operacje (niektórzy nazywają
już teraz to "tylko zabiegiem") należy przeprowadzić konsultacje z
lekarzem specjalistą. W tym rzecz że dotychczas wszyscy lekarze wymagali
i korzystali z rezonansu elektromagnetycznego którego wykonanie jest z
reguły długotrwałe i męczące, a na same badanie trzeba długo czekać i
jest niejednokrotnie kosztowne. Ostatnio dowiedziałem się że znajomy w
związku z tym schorzeniem miał wykonywany zabieg wszczepienia implantu i
lekarzowi specjaliście wystarczył tylko wyniki z tomografu komputerowego
który jest dużo bardziej dostępny i tańczy w wykonaniu. W związku z
powyższym mam pytanie, czy dla przeprowadzenia operacji osoby chorej na
przepuchlinę jądra miażdżystego wystarczy przedstawić lekarzowi do
konsultacji wynik z tomografu komputerowego czy niezbędny jest jednak
rezonans elektromagnetyczny.
Pzdr.

2. Data: 2007-08-12 05:28:33

Od: "Ania" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vogl" <f...@u...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jądra miażdżystego wystarczy przedstawić lekarzowi do konsultacji wynik z
> tomografu komputerowego czy niezbędny jest jednak rezonans

Hmmm nie sadze ze dobry lekarz zadowolil sie wynikiem TK do zabiegu
operacyjnego.
Wedlug mnie niezbedny jest wynik MR lub radikukografi.

3. Data: 2007-08-16 07:37:35

Od: vogl <f...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm nie sadze ze dobry lekarz zadowolil sie wynikiem TK do zabiegu
> operacyjnego.
> Wedlug mnie niezbedny jest wynik MR lub radikukografi.
> Pozdrawiam

Dzięki

Za duza korna - Spilowac zdrowe zeby ?!
Leczenie Helicobakter