przerwanie brania tabletek antykonc...

1. Data: 2005-08-08 21:55:30

Temat: przerwanie brania tabletek antykonc...
Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam pytanko odnośnie sprawy kiedy to
kobieta przestanie brać tabletki antykoncepcyjne..
wiem, że łatwiej wtedy o dzidziusia :),
bo organizm jest ponoć bardzo rozregulowany,
ale to tylko teoria...
czy któraś z Was przechodziła przez to ?
po jakim czasie dostałyście okres ?
co się wtedy działo z waszym organizmem ?
czy są jakieś komplikacje ?

pozdro
Katrinos

2. Data: 2005-08-09 08:41:12

Temat: Re: przerwanie brania tabletek antykonc...
Od: "Maja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Po przerwaiu brania tabletek, musisz bardzo uważać jesli chodzi o zajście w
ciąże (ja byłam po dwóch m-cach w ciąży). A jeśli chodzi o okres to tylko
minimalnie mi się spóźniłam około 1 tygodnia nie więcej ale to wszystko zależy
od poszczególnego przypadku.
Jeśli mogę zapytać dlaczego przerywasz branie tabletek, chcesz zajść w ciąże bo
jeżeli tak to mój ginekolog radzi mieć 3 wolne cykle i później dopiero próbować
żeby było bezpieczniej dla dziecka
Pozdrowionka Maja

3. Data: 2005-08-09 09:34:41

Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
wiem, że jak się przerwie to o ciążę łatwiej
bo organizm jest rozregulowany
każdy organizm to indywidualna sprawa
przerwałam sama :( bo recepty mi się skończyły
a nie miałam możliwości iść do lekarza
okres się spóźnia, no i dółłł z lekka...
lekarka mi powiedziała, że po przerwaniu brania
okres może się spóźnić nawet 90 dni
i tak się zapytałam na grupie czy ktoś przez taką
mękę przechodził ? bo dla mnie to jest męka...
Pozdro

4. Data: 2005-08-09 10:15:25

Od: Cathleen <c...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 Aug 2005 11:34:41 +0200, *Katrinos* napisał(a):

> [...]
> okres może się spóźnić nawet 90 dni
> i tak się zapytałam na grupie czy ktoś przez taką
> mękę przechodził ? bo dla mnie to jest męka...

Po odstawieniu antykoncepcji hormonalnej możliwe jest opóźnienie
miesiączki wywołane dużymi zmianami w organiźmie. Jeżeli okres się
spóźnia wybierz się do lekarza, niech zrobi usg - będzie wiadomo w
jakiej fazie cyklu jesteś (czy owulacja miała już miejsce, czy też
dopiero może się pojawi).

--
Pozdrawiam, Cathleen H.
[gg: 1832817] [icq: 345347435] [tlen: cathleen-online]

Choroba Bergera - ktos wie??
problem z ostroscia wzroku
Leczenie hemorodiów
problem z ziewaniem