przesadzanie clematisów

51. Data: 2003-07-06 10:12:56

Temat: Re: Było: przesadzanie clematisów, Jest: Panowie z kosiarkami
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:be8mvm$1vf$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Dołączam się :-). Przy okazji jestem zawiedziona bo już myslałam, że
> panowie pisujący na ogrody kosza tylko trawę ;-)

Hejka. No proszę jaka to zaraz babska solidarność się odzywa. ;-) Kto
napisał o jakiejś stracie? Najwyżej dwa listeczki mu rozjechalem i zaraz
taki krzyk. ;-) Będzie żył ten rojniczek na pewno. :-) Co do cięcia
nożycami, to sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało (tu l'as voulu, George
Dandin)
Pozdrawiam kosiarsko Ja...cki

52. Data: 2003-07-06 10:15:23

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:be8sf3$jcc$...@n...news.tpi.pl...

> Czyżby mecz - baby kontra chłopy - rozpoczęty?:)

On się rozpoczął juz bardzo dawno temu i został już wygrany. ;-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

53. Data: 2003-07-06 10:38:37

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On się rozpoczął juz bardzo dawno temu i został już wygrany. ;-)))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Nie pytam przez kogo,gdyż to oczywiste:)

Pozdrawia boletus

54. Data: 2003-07-06 10:56:04

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:be8u8p$ri0$...@n...news.tpi.pl...

> Nie pytam przez kogo,gdyż to oczywiste:)

No pewnie, że oczywiste! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

55. Data: 2003-07-06 11:44:23

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:be8snp$npo$...@a...news.tpi.pl...
> [...]

> napisał o jakiejś stracie? Najwyżej dwa listeczki mu rozjechalem i zaraz
> taki krzyk. ;-) Będzie żył ten rojniczek na pewno. :-)

Dziś dwa listki rojniczka, jutro..może być gorzej. Liczy się fakt :-)

Co do cięcia
> nożycami, to sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało (tu l'as voulu, George
> Dandin)

Jarku, ty tak na poważnie z tymi nożycami?
--
Pozdrawiam, Kaśka

56. Data: 2003-07-06 11:55:26

Temat: Re: przesadzanie clematisów
Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,jesli chodzi o przesadzanie clematisow to obowiazuje zasada
jak przy innych roslinach.Najlepszy okres to wczesna jesien lub wczesna wiosna
(pierwszy tydzien kwietnia).Osobiscie robie to czesciej wiosna.Przed
przesadzaniem (dzien przed jak rowniez w dniu przesadzania) zalecilbym podlac
rosline (mimo ,ze moze byc wilgotna).Przesadzajac ja staramy sie ja wykopac z
duza iloscia ziemi,tak aby korzen mial caly czas kontakt z gleba,co nie jest
czasami latwe.Po przesadzeniu ubijamy glebe wokol korzenia i podlewamy obficie
korzen.Podlewanie ,utrzymywanie rosliny wilgotnej jest kluczem sukcesu,dlatego
powtarzamy to przez nastepne 2-3 tyg.Przy zachowaniu tych zasda sukces
zapewniony.Aha,przy przesadzaniu wiosennym mozemy nasz clematis przyciac dosc
nisko ,jesli jest tak potrzeba,praktycznie do kazdej wysokosci lub zostawic go
w postaci jakiej byl.Powodzenia!

57. Data: 2003-07-06 13:02:39

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:be92fr$hrp$1@atlantis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Jarku, ty tak na poważnie z tymi nożycami?

Hejka. Ja na poważnie, ale na spacerze, z którego przed chwilą
wróciliśmy, żona zaproponowala pewne korekty naszego kompromisu. Z jej
sugestii wynika, że lepiej by było, żebym to ja tymi nożycami docinał
trawkę. :-) Ach te kobiety. ;-)
Pozdrawiam kompromisowo Ja...cki

58. Data: 2003-07-06 13:10:09

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:2f4a.00000fb1.3f080e2d@newsgate.onet.pl
Użytkownik<s...@i...pl> napisał(a):

> Przy zachowaniu tych zasda sukces zapewniony.

Hejka. Po przesadzeniu warto na wszelki wypadek podlać powojniki
Topsinem (2g./ltr. = 0,2% hehehe), nawet dwa razy.
Pozdrawiam z przebłyskami Ja...cki

59. Data: 2003-07-06 15:17:06

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Przy okazji jestem zawiedziona bo już myslałam,
> że panowie
> pisujący na ogrody kosza tylko trawę ;-)
> --
> Pozdrawiam, Kaśka

O białogłowach.
Czemu mędrsi mężczyźni niżli białogłowy?
Bo te poczatek mają swój z żebra, nie z głowy.
Nikodem Czeczel
:-) Bogusław

60. Data: 2003-07-06 17:59:37

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOEDOEEAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> O białogłowach.
> Czemu mędrsi mężczyźni niżli białogłowy?
> Bo te poczatek mają swój z żebra, nie z głowy.
> Nikodem Czeczel

A pan Czeczel żył zapewne w czasach gdy wydawano intresujące dzieła pt.
"Dowód, że kobiety nie przynależą do rodzaju ludzkiego" lub "Kobieta nie
jest człowiekiem" :-)

--
Pozdrawiam, Kaśka

rolnica-czym to zwalczac?