przesilenie wiosenne

1. Data: 2003-03-18 22:21:56

Temat: przesilenie wiosenne
Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
od paru dni to czuję,
boli mnie głowa,
ciągle bym spała, nie chce mi się chodzić do pracy, właściwie to nic mi się
nie chce.

Macie na to jakiś sposób? Może Bodymax?
Ktoś próbował?

Sławka, poddająca się przesileniu

1. Data: 2003-03-19 03:58:20

Temat: Re: przesilenie wiosenne
Od: "pixi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam mleczko pszczele z żeń-szeniem, produkt naturalny. Dziesięć ampułek,
wypijasz na czczo po jednej przez 10 dni, już po pięciu jesteś jak nowo
narodzona. Wielokrotnie sprawdziłam na sobie, właśnie najlepsze na ołabienie
wiosenne, także na problemy z koncentracją. Do kupienia w sklepach ze zdrową
żywnością, a w Warszawie także w Bomi, np. w Klifie (tańsze niż w zdrowej
żywności).

Pozdr

Beata

1. Data: 2003-03-19 08:29:09

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

pixi wrote:
> [...]
> żywnością, a w Warszawie także w Bomi, np. w Klifie (tańsze niż w zdrowej

hmmm, mozesz cos wiecej napisac? bo jak szukam via google to mi same
kosmetyki wychodza. nazwa firmy, cena?

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-03-19 09:23:52

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anna" <a...@r...fm> wrote in message news:3E782A55.1000403@rmf.fm...
> hmmm, mozesz cos wiecej napisac? bo jak szukam via google to mi same
> kosmetyki wychodza. nazwa firmy, cena?

Moze chodzi o preparat GINSENGIN,wiecej na stronie:
http://www.szupex.com.pl/index.php?id=3&kat=leki&zn=

Ze swej strony na przesilenie polecam picie sokow/naturalnych,wlasnej
roboty/,
ponadto tran/w kapsulkach/,oczywiscie wiecej ruchu-spacerow.

Adrianna

1. Data: 2003-03-19 19:02:06

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

> Macie na to jakiś sposób? Może Bodymax?
> Ktoś próbował?

U mnie doskonale sprawdza sie magnez. Lykam go maksymalna dawke przez
tydzien-dwa i wszystko mija jak reka odjal.
I od razu uprzedzam -lepiej zainwestowac w lepszy magnez np magne b-6 .
Zreszta zapytaj farmaceuty ktory zwiazek jest lepiej przyswajalny bo to
naprawde ma znaczenie.
Ja to stosuje od wielu lat (co roku na wiosne) i zawsze doskonale sie
sprawdza

> Sławka, poddająca się przesileniu
Kropelka

1. Data: 2003-03-20 04:25:50

Od: "pixi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze chodzi o preparat GINSENGIN,>

Dokładnie tak, GINSENGIN 400 (taki teraz biorę, są jeszcze w innych
potencjach) Na opakowaniu podają adres importera: www.ginseng.com.pl, może
piszą coś ciekawego.
Jestem w połowie kuracji, a już energia mnie rozpiera...

1. Data: 2003-03-20 15:40:49

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piszą coś ciekawego.
> Jestem w połowie kuracji, a już energia mnie rozpiera...

dzieki wszystkim za info,
jutro zaczynam kuracje !

pozdrawiam,
Slawka

1. Data: 2003-03-21 14:37:24

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawde ma znaczenie.
> Ja to stosuje od wielu lat (co roku na wiosne) i zawsze doskonale sie

popieram w całej rozciągłości, zaczęłam brać magnez bo ogólnie będąc
nerwusem i mając stresującą pracę (cały dzień chmara ludzi) przestałam sobie
trochę radzić z emocjami, czy jak to nazwać - no, czasami unosiło mi dekiel
od "ciśnienia". Kupiłam ASMAG forte (ok. 9 zł). Po 2 tygodniach zauważyłam z
zaskoczeniem, że przastało mnie denerwować, buzować to co dawniej szarpało
mnie. Najlepsze, że ten stan cały czas jeszcze się poprawia -takiego luzu
emocjonalnego nie miałam chyba nigdy -zero newrówki -w pracy już zauważono
różnicę.

yewka - Wroclaw

1. Data: 2003-03-22 13:15:34

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yewka" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> emocjonalnego nie miałam chyba nigdy -zero newrówki -w pracy już zauważono

Asmagu akurat nie polecam. Jest moze tani ale kiedys sprawdzalam i
porownywalam dawke asmagu i bodajrze magne B6 (czy innego lepszego magnezu)
i wyszlo ze trzeba by brac 11 tabletek asmagu zamiast jednej tamtego.
Dziekuje.. gdzie tutaj oszczednosc??? Pozatym ja bardzo wyczuwam roznice w
jakosci preparatow magnezowych i przetestowalam ich na rynku caaaaaaaale
mnustwo. Niestety najlepsze byly te zagraniczne ktorych u nas dostac nie
mozna:-(

> yewka - Wroclaw
Kropelka

1. Data: 2003-03-22 15:09:16

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Mar 2003 14:15:34 +0100, Kropelka <k...@u...niewinne.serwery.pl>
wrote:
[...]

a ten magne b6 mozna?

kasica ktorej ostatnio "oko lata"
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

YR - salon
katalog z cenami
szukam konsultantki avonu
[Lumene] ołówek do oczu z "gumką" ;-)
szukam dobrego fryzjera stylisty w Krakowie