przesolona lazania...

1. Data: 2004-01-16 21:42:00

Temat: przesolona lazania...
Od: ErkA <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smacznego wszystkim grupowiczom!

Wlasnie mam za soba nieudany pierwszy raz :(, czy sa jakies sposoby na
przesolona lazanie? Wiem, ze gdy zupa jest za slona (to procz
niebieskiej linii ;)) mozna wrzucic ziemniaka, zeby ow "zebral" sol,
moze istnieje zloty srodek na lazanie?

--
pozdrawiam rafi
Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

1. Data: 2004-01-22 13:48:38

Temat: Re: przesolona lazania...
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

ErkA:
> [...]
> przesolona lazanie? Wiem, ze gdy zupa jest za slona (to procz
> niebieskiej linii ;)) mozna wrzucic ziemniaka, zeby ow "zebral" sol,

niestety, nie ma. Jak tylko trochę przesolona, to podaj jako aperitif
słodkie wino lub słodki sok. Znieczula kubki smakowe.

Waldek

drożdżowy topielec - pytanie uściślające
Szybkie gołabki iINACZEJ
Makaron z tunczykiem
Co podac na rocznicę slubu ?
prosze o szybką pomoc...