przewialo mnie

1. Data: 2003-10-02 05:46:06

Temat: przewialo mnie
Od: "Grzegorz Jedrasik" <harry2517@[NOSPAM]go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Od wczoraj boli mnie kark - a dziś już nawet bardzo. Nie mogę obrócić
głowy w prawą stronę. Żona mówi że mnie "przewiało".
Czy wiecie jak się fachowo coś takiego nazywa, bo chciałbym poszukać
informacji jak się tego szybko pozbyć lub czym uśmierzyć ból? I czy jest to
poważna sprawa, że konieczna jest wizyta u lekarza (na co obecnie raczej nie
mam czasu)? Czy mogę próbować wyleczyć to domowymi sposobami lub po zakupie
jakiegoś lekarstwa bez recepty?

Z góry dzięki...

G.J.

# Grzegorz Jędrasik
# h...@g...pl
# GG: 65868; Tlen: harry2517

2. Data: 2003-10-02 09:36:56

Temat: Re: przewialo mnie
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niedawno miałam coś podobnego. Smarowałam obolałą część karku maścią
rozgrzewającą (używałam Neo-Capsiderm) i unikałam przeciągów. Po jakimś
czasie samo przeszło, trzeba po prostu czekać.

Szybkiego powrotu do zdrowia
Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2003-10-02 10:18:52

Od: "Grzegorz Jedrasik" <harry2517@[NOSPAM]go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:
> [...]
> maścią rozgrzewającą (używałam Neo-Capsiderm) i unikałam przeciągów.
> Po jakimś czasie samo przeszło, trzeba po prostu czekać.

Dziękuję,
Siedzę właśnie w pracy owinięty szalem. Gorąco jak w piecu :-)
Aptekarka dała mi Ibufen (żel przeciwbólowy i przeciwzapalny) oraz Aleve, co
zaaplikowałem. Teraz tylko pozostaje czekać aż przejdzie :-)

G.J.

# Grzegorz Jędrasik
# h...@g...pl
# GG: 65868; Tlen: harry2517

4. Data: 2003-10-02 11:37:07

Od: "look" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jakiegoś lekarstwa bez recepty?
>
>Z góry dziękW celu uśmieżenia bólu można przyjmować wszystkie ogólnodostępne
środki przeciwbólowe

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Do jakiego lekarza?