przeziębienie a ból zęba

1. Data: 2008-07-17 18:08:08

Temat: przeziębienie a ból zęba
Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, za każdym razem jak jestem podziębiony boli mnie ten sam ząb
( albo 2 zęby ). Gdy mówiłem o tym dwóm stomatologom, to obaj popatrzyli
się jak na idiotę. A przecież mieli już pewnie setki klientów, więc
prawdopodobnie nikt na coś takiego się nie uskarżał.

Może ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym ?

2. Data: 2008-07-17 18:53:52

Temat: Re: przeziębienie a ból zęba
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

d852 wrote:

> [...]
> prawdopodobnie nikt na coś takiego się nie uskarżał.
>
> Może ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym ?

ząb czy dziąsło?

pewnie na skutek obniżenia odporności dochodzi do infekcji - ot i cała
tajemnica. Możliwe, że w grę wchodzą jakieś inne czynniki, może to co
uważasz za przeziębienie wcale nie jest infekcją wirusem przeziębienia... A
stomatologa zmień.

3. Data: 2008-07-17 23:16:21

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-07-17 20:08 d852 napisał/a:
> [...]
> prawdopodobnie nikt na coś takiego się nie uskarżał.
>
> Może ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym ?

Mnie nieraz bolą zęby na zmianę pogody, szczególnie jak w górach jest halny.
Prześwietlaleś może już te zęby? Może jakieś zmiany w okostnej są.

--
animka

4. Data: 2008-07-18 19:16:08

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prawdopodobnie nikt na coś takiego się nie uskarżał.
>
> Może ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym ?

to charakterystyczny objaw bolu zatok szczekowych.

5. Data: 2008-07-18 19:19:31

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> to charakterystyczny objaw bolu zatok szczekowych.

no tak - byloby tak, gdyby chodzilo o gorne zeby. a ty nie napisales o
jakie. oczywiscie to moze byc cos innego, niz zatoki....

6. Data: 2008-07-18 22:40:10

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

d852 pisze 17-07-2008 20:08:
> [...]
> prawdopodobnie nikt na coś takiego się nie uskarżał.
>
> Może ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym ?

Były prześwietlane? Są żywe czy martwe?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

7. Data: 2008-07-19 13:36:58

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

> ząb czy dziąsło?

Ząb. Dziąsłom nic nie dolega.

8. Data: 2008-07-19 13:37:49

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana wrote:
> Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomo?ci

> no tak - byloby tak, gdyby chodzilo o gorne zeby. a ty nie napisales o
> jakie. oczywiscie to moze byc cos innego, niz zatoki....

Uzupełniając - zęby górne ( 5,6 ).

9. Data: 2008-07-19 13:38:20

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LM wrote:

> Były prześwietlane? Są żywe czy martwe?

Były - zdjęcia nic ciekawego nie pokazały.
Zęby są żywe.

10. Data: 2008-07-19 20:36:29

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

d852 pisze 19-07-2008 15:38:

> Były - zdjęcia nic ciekawego nie pokazały.
> Zęby są żywe.

Są żywe - tzn. sprawdzono ich żywotność (za pomocą prądu lub chlorku
etylu) czy tylko założono, że są żywe, bo nie były zatruwane/leczone
kanałowo? A w okolicy (po tej samej stronie, być może na dole) nie ma
zębów martwych lub z głębokimi wypełnieniami?
Jaki jest ten ból - samoistny, na opuk/nagryzanie, temperaturę?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk
leszek.maszczyk (at) gmail com

Przytrzasniety palec
współpłacenie
Sondowanie kanalików łzowych u niemowlaka
badanie glukozy - po 1 czy 2 godzinach?
atopowe zapalenie skory