przezroczysty biustonosz - gdzie kupić w Wawie?

1. Data: 2004-05-22 19:10:49

Temat: przezroczysty biustonosz - gdzie kupić w Wawie?
Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
i pytam ja w temacie. Potrzebuję taki, bo mam bluzkę śmiesznie wyciętą po
bokach i nie nadaje się do niej ''normalny'' biustonosz, nawet taki w
kolorze skóry. Okropnie to wygląda. Może gdzies widziałyście taki?
Ewentualnie taki, który po bokach będzie wąski. Szkoda, żeby taka fajna
bluzka leżała w szafie:(
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-05-23 06:47:40

Temat: Re: przezroczysty biustonosz - gdzie kupić w Wawie?
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolorze skóry. Okropnie to wygląda. Może gdzies widziałyście taki?
> Ewentualnie taki, który po bokach będzie wąski.

Witaj
Jest taki "b.wyciety" model z Triumpha, ktory po bokach ma wlasciwie tylko
paseczki, moze zerknij na niego w sklepie-> model LILLYETS 222.

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-05-23 06:51:08

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

K_a_s_i_a wrote:

> [...]
> kolorze skóry. Okropnie to wygląda. Może gdzies widziałyście taki?
> Ewentualnie taki, który po bokach będzie wąski. Szkoda, żeby taka fajna

Jesli masz kompatybilny rozmiar biustu, mozna kupic w pasmanterii takie
naklejane miseczki. Sama tego nie stosowalam, ale sa na Sniadeckich i w
Galerii Mokotow.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-23 11:13:17

Od: "Szymon Sz." <s...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 May 2004 21:10:49 +0200, K_a_s_i_a <k...@b...o2.pl>
wrote:

> Witam
> i pytam ja w temacie. Potrzebuj? taki, bo mam bluzk? ?miesznie wyci?t? po
> bokach i nie nadaje si? do niej ''normalny'' biustonosz, nawet taki w
> kolorze skóry. Okropnie to wygl?da. Mo?e gdzies widzia?y?cie taki?
> Ewentualnie taki, który po bokach b?dzie w?ski. Szkoda, ?eby taka fajna
> bluzka le?a?a w szafie:(
> Pozdrawiam, Kasia

Skoro tak zaprojektowali ta bulzke, to chyba w celu zeby nie ubeirac do
niej stanika.

--
Szymon Sz.
www.skype.com

1. Data: 2004-05-23 12:02:46

Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli masz kompatybilny rozmiar biustu, mozna kupic w pasmanterii
> takie naklejane miseczki. Sama tego nie stosowalam, ale sa na
> Sniadeckich i w Galerii Mokotow.

A gdzie dokładnie w Galerii Mokotów? Bo na Śniadeckich mam trochę dalej. I
jaka jest cena (tak mniej więcej, jeśli pamiętasz).
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-05-23 13:27:13

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

K_a_s_i_a wrote:

> A gdzie dokładnie w Galerii Mokotów? Bo na Śniadeckich mam trochę dalej. I
> jaka jest cena (tak mniej więcej, jeśli pamiętasz).

Ceny nie pamietam, w Galerii to na pietrze, nad MacDonaldem, miedzy
japonska restauracja i sklepem z bronia. (Tak, wiem, tez sobie znalazlam
punkty orientacyjne...) To bedzie... po drugiej stronie Galerii Centrum,
w tej dobudowanej czesci. Swietna pasmanteria swoja droga.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-23 14:15:19

Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ceny nie pamietam, w Galerii to na pietrze, nad MacDonaldem, miedzy
> japonska restauracja i sklepem z bronia. (Tak, wiem, tez sobie
> znalazlam punkty orientacyjne...)

Dla mnie super opis. Na pewno znajdę.

>To bedzie... po drugiej stronie
> Galerii Centrum, w tej dobudowanej czesci. Swietna pasmanteria swoja
> droga.

Na pewno tam zajrzę i to jeszcze jutro:) Ale ta na Śniadeckich też jest
niczego sobie. Mają dosyć duży wybór czegokolwiek:) Jak nie mogę dostać
jakiejś rzeczy, to wtedy jadę na Śniadeckich. Wiem, że tam kupię to co mnie
interesuje. Dzięki za namiar.
Pozdr., Kasia

1. Data: 2004-05-23 14:18:32

Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest taki "b.wyciety" model z Triumpha, ktory po bokach ma wlasciwie
> tylko paseczki, moze zerknij na niego w sklepie-> model LILLYETS 222.

Hmmm. Triumph nie jest tani, ale za to nawet po trzech latach bielizna tej
firmy wygląda super. Znasz cenę może? Przydałby mi się taki. Tak samo jak te
miseczki, o których pisała Beth Winter.
Pozdr., Kasia

1. Data: 2004-05-24 06:24:33

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Triumph nie jest tani, ale za to nawet po trzech latach bielizna tej
> firmy wygląda super.

zgadza sie, dlatego warto jednak zaplacic wicej, bo wiesz za co placisz

Znasz cenę może?

niestety, nie pamietam ile kosztowal

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-05-24 19:53:18

Od: "K_a_s_i_a" <k...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Los chciał, że byłam dzisiaj na Śniadeckich. Niestety nie było tam
naklejanych miseczek. Były tylko takie do wszycia za 12 zł. Ale nie o takie
mi chodziło. Czy takie też są w Galerii? Wiesz może? Bo jeśli tak, to nie
będę tam jechać.
Pozdr., Kasia

Pigułki na cellulit
"seks oralny i jego wpływ na urodę"