Strona główna Grupy pl.soc.edukacja przychodze po dowartosciowanie :) Re: przychodze po dowartosciowanie :)

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: przychodze po dowartosciowanie :)

« poprzedni post
Data: 2005-05-31 13:48:22
Temat: Re: przychodze po dowartosciowanie :)
Od: "Gamon'" <r...@g...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki

Czesc!

Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
news:d6vuu5$1bq$1@news.dialog.net.pl...
> Błędny wniosek, skąd on? Z sufitu?
Z Twoich wypowiedzi na temat moich metod :]

> postawę jako jedynie słuszną i usiłujesz zwalczać każdą odmienną.
Niczego nie zwlaczam. Uwazam, ze jesli jakis nauczyciel przepuszcza
nierobow i kombinatorow, robiac tym samym krzywde innym uczniom i
wpajajac przekonanie, ze nie warto byc uczciwym, bo mozna zuzyc mniej
energii, na otrzymanie takiego samego wyniku, to jest to kwestia jego
sumienia :]

> A one są po prostu różne. Liczy się efekt.
Co masz na mysli piszac: efekt? Czy fakt, ze taka osoba dostanie
swiadectwo, mimo ze na nie nie zasluguje?

> Jestem z mojego zadowolony. Zadowoleni są też moi uczniowie.
> Zadowoleni są
> nawet ich rodzice.
W to powszechne zadowolenie akurat wierze - uczen nie musi w wakacje
nadrabiac zaleglosci, tylko sieszy sie, ze wykiwal nauczyciela;
rodzice sa zadowoleni, bo moga przed znajomymi chwalic sie, ze ich
pociecha znowu przeszla do nastepnej klasy ("To takie zdolne i
pracowite dziecko").

> A robal nie jest. ;)) Dlaczego?
Dlatego, ze:
1. pozniej stykam sie z takimi "produktami ubocznymi", ich nieuctwem,
olewactwem itp.
2. widze krzywde tych mlodych ludzi, ktorzy jeszcze nie nauczyli sie
cwaniastwa (bo nie chcieli) i pewnego dnia odkrywaja, ze bycie
uczciwym nie poplaca.

> Nie wkładaj mi w usta swoich wniosków, bo to "dyskusja" z samym ze
> sobą.
> Zapominasz czy nie czytasz co napisałem? Że na usadzenie będzie
> jeszcze
> czas.
Zdecyduj sie, najpierw mowisz, ze byc przepuscil, teraz odkrecasz, ze
bedzie czas usadzic. Kiedy?

>Nie
> wykluczam zastosowania tej sankcji. Ale w ostateczności.
A kto mowi o usadzaniu "na dzien dobry".

> Wiem czego uczę, wiem jak i wiem jakie mam efekty. Ty zaś tego nie
> wiesz,
> więc czy poważne są Twoje próby oceniania tego?
Wiesz, nie zycze Ci, zebys kiedys musial zmienic prace na taka, w
ktorej zetkniesz sie z efektami takich luzackich metod :]

> Zastanów się sam, czy na pewno wiesz czego uczysz.
Uczciwosci, pracowitosci i - jak widac - bycia frajerem, bo mozna nie
robic nic i dostac tyle samo :/

> Czy stosując
> rygorystycznie (niekoniecznie zawsze słuszne) wymagania i metody,
> nie uczysz
> (lub stymulujesz) mimo woli znajdowania i stosowania zaawansowanych
> sposobów
> migania sie i obijania.
Tak, pewnie wszczepiania sobie chipow z porcja wymaganej wiedzy ;)

> A może wydaje Ci się, że jesteś nie do wykiwania?
Nie, nie wydaje mi sie. Ale wydaje mi sie, ze moja rola jest tez
zniechecenie do kombinowania, a zachecenie do uczciwej pracy.

> Co Ty z tym to kopaniem rowów ciągle? Obsesja jakaś? ;)
> Nie może być strzyżenie trawników np.? ;)))
Nie, do tego nie pasuje berecik z antenka i kufaja....

> Nie zauważyłeś ironii może dlatego, że zapomniałem o emotikonie. Co
> do
> meritum pytania - nie uważam, żeby musiała zawsze ponosić od razu aż
> taką
> cenę.
A czy uwazasz, ze wogole jakas ma poniesc? Moze nagrody nalezy
rozdawac za nierobstwo (w sumie tak to wyglada).

> Umiar, elastyczność i wyrozumiałość - wypróbuj to chociaż może.
Nie probuje, stosuje - w rozsadnych granicach.

> Teraz ja do twojej wiadomości: mam z młodzieżą to samo. Lubią mnie.
> Może
> dlatego, że czują, że ja ich lubię.
A moze dlatego, ze o zaliczeniu przedmiotu u Ciebie mowi sie "luzik"?

> Nigdy nie podnoszę głosu, nie grożę, praktycznie nie stosuję kar i
> sankcji.
> Nie muszę.
Ja tez nie musze :))))))))))))))) A do tego mam te satysfakcje, ze
nierobow nie promuje.

> Problemy należy rozwiązywać skutecznie, stosując odpowiednie metody.
Odpowiednie, nie musi oznaczac luzackie, czy promujace cwaniactwo.

Pozdrawiam,
robal.

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Zbrodnia 3 Maja
"kapitan Martyna Graban, i załoga okrętu badawczego Nautilus, [...], odkryli wrak japońskiego niszczyciela Teruzuki"
Nowe Wsk. Moralnej Popr.: 16. Życie prywatne i 18. Kultura artystyczna
Pierwsze sukcesy strajkujących [studentów na UW]
Dalszy ciąg awantury o jedzenie na UW
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
"Szokująca podmiana etniczna populacji Austrii" i moja recepta na imigrację
USA/ Harvard pozwał administrację Trumpa za zakaz przyjmowania zagranicznych studentów
We Wrocławiu ruszyła Odra 5, pierwszy w Polsce komputer kwantowy z nadprzewodzącymi kubitami
Studenci UW strajkują z głodu!!!
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem