Re: przychodzi baba do lekarza...

From: "mazda" <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: przychodzi baba do lekarza...
Date: Mon, 22 Jan 2007 14:14:37 +0100

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:56e4.00000040.45b48950@newsgate.onet.pl...

> Uważasz więc, że właściwie odżywiony organizm człowieka,
> sam, bez lekarstw nie jest w stanie wyleczyć się
> z żadnej dolegliwości (horoby) ?

Nie z żadnej. Z wielu jednak nie jest w stanie. Dobry system odpornościowy
jest w stanie zwalczyć wiele chorób w zarodku lub nie dopuścić do
zachorowania. Jednak gdy się zachoruje to trzeba iść do lekarza.

Mój znajomy lekarz powiedział kiedyś coś takiego:
lekarstwa też szkodzą, tylko że mniej niż choroba. Przyjmując lek wybierasz
mniejszą szkodliwość dla organizmu.

Ja tam wierze w medycynę, mając kamice nerkowa wypiłem hektolitry
pieprzonych ziółek, wód leczniczych, w końcu "naturalnych tabletek
rozpuszczających kamienie których w polsce nie ma w aptekach bo by nikt nie
chodził do szpitala z kamicą". I NIC
Po udanym, szybkim i bezbolesnym choć inwazyjnym zabiegu wyjęcia kamienia
który zablokował się w cewce moczowej pan ordynator oddziału powiedział:

"Prosze pana. Czy naprawde jest pan tak głupi, żeby wierzyć , że ziólka
rozpuszczą to żelastwo ( mój kamien to faktycznie bardziej żelazo iż
kamien ) bez rozpuszczania pacjenta? "

Wiem ze odpowiednia dieta BYĆ MOŻE uchroniła by mnie od kamicy, jednak NA
PEWNO NIE WYLECZYŁA!

Z drugiej strony: przez długi czas miałem okropne dolegliwości rzołądkowe.
Pan doktor marzył wręcz aby zajrzeć mi do brzucha ( gastro ), podawał
lekarstwa które tylko pogarszały sytuacje. Znajoma pani doktor, kóra mnie
leczyła jak byłem szczeniakiem kazała pic mięte. Po 2 dniach picia ŚWIEŻEJ
mięty żołądek który przez ponad miesiąc bolał okrutnie jak ręką odjął bolec
przestał.

Nie można dostać fizia ani w jedną ani w druga strone.