przychodzi baba do lekarza...

11. Data: 2007-01-22 09:21:46

Temat: Re: przychodzi baba do lekarza...
Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:eovb07$fcd$2@atlantis.news.tpi.pl...

A czy prawidłowa dieta pozwoli mi uniknąć potrzebu uzywania prezerwatywy? ;)

Uważam, ża prawidłowa dieta jest w stanie utrzymać nas przy lepszym zdrowiu
( ale to zalezy od wielu czynników, odżywianie to tylko jeden z nich )
jednak nie jest w stanie wyleczyć człowieka z jakiejś choroby, chyba że
poprzez uzupełnienie niezbędnych w organiźmie witamin, mikroelementów czy
innych skladnikow odzywczych.

Pozwolisz, ze zacytuję fragment pewnego felietoniku z niefachowego
czasopisma:

"(,,,) Jest sobie taki jogurcik reklamowany jako niemal uniwersalne
lekarstwo na wszystko. Kto go spożywa, szybko poczuje różnicę i będzie
pogodoodporny, zdrów latem i zimą, niestraszne mu będa bakterie i wirusy
wszelakie. I nieważne, że ( wedle tego, co wyczytałem w pewnym powaznym
pismie ) niezalezne badania wskazały, iż spozywanie tego czegoś zabezpiecza
głównie przed ..... biegunką. Ze we Francji, gdzie organizacje konsumentów
sa silne, zmuszono producenta do wycofania tych reklam jako niezgodnych ze
stanem faktycznym.(...) Ale reklama owego jogurtu, którą ujrzałem czas jakiś
emu, to juz przegięcie. Szło to mniej więcej tk, że pojono nim kilkaset
dzieci oprzez ileś tam dni i POTEM przeprowadzono badanie kontrolne. Wyszło
czarno na białym, że aż 94% tych dzieciaków było WÓWCZAS w dobrym albo
bardzo dobrym stanie zdrowia. Świetnie. Oto namacalny dowód, jak doskonale
działa reklamowy produkt!... tylko czemu nie powiedziano, JAKI BYŁ STAN
ZDROWIA DZIECI PRZED OWYM TESTEM? Bo by się pewnie okzało, że .. taki sam. W
końcu większośc dzieciaków zwykle, tak czy siak JEST zdrowa!

Proponuje teraz, by np. Mc Donald zaczął reklamwoac Big Maca jako
rewelacyjny środek przeciw zawałom. Bo po jego spozyciu przez 500 ludzi
jakieś 99,99% badanych nie bedzie miało zawału, 99,99% skuteczności! (...)
Albo jako lek na ślepotę - 99,99% po zjedzeniu owej kanapki lepiej lub
gorzej - ale widzi. Czyż to nie jest dowód?

Swoją drogą, mój felieton - czytany ze zrozumieniem - tez ma magiczną moc.
(...) Otóż 100% ludzi którzy właśnie czytają tę pointe, umie ( wskutek
dobroczynnego działania felietionu, rzecz jasna) czytać!!!!"

CDA nr 134, 01/2007.

Na koniec jeszcze dowcip:

Przychodzi baba do lekarza. W jedno ucho ma wepchniety kawał szynki, w
drugie marchewke, z nosa wystaje ser zólty.
Lekarz - nieprawidłowo się pani odzywia.

Pozdrawiam
Ł. M

12. Data: 2007-01-22 09:52:17

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak nie jest w stanie wyleczyć człowieka z jakiejś choroby, chyba że
> poprzez uzupełnienie niezbędnych w organiźmie witamin, mikroelementów czy

Uważasz więc, że właściwie odżywiony organizm człowieka,
sam, bez lekarstw nie jest w stanie wyleczyć się
z żadnej dolegliwości (horoby) ?

Ja uważam że jest.
I oficjalna wiedza medyczna, konwencjonalna potwierdza to.
Nie jestem lekarką, ale to się nazywa bodajże leczenie zahowawcze.
Układ obronny człowieka może nie jest doskonały,
ale na pewno dużo doskonalszy od całej wiedzy medycznej obecnie znanej.

Ja nie piszę, że zawsze tak jest, ale na pewno często.

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

13. Data: 2007-01-22 09:59:37

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mazda" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chyba że poprzez uzupełnienie niezbędnych w organiźmie witamin,
> mikroelementów czy innych skladnikow odzywczych.

Jakakolwiek choroba (lub dolegliwość) jest splotem dziesiatek, wieluset,
tysięcy, dziesiątków tysięcy reakcji chemicznych. A wszystkie reakcje
chemiczne są ZAWSZE ODWRACALNE!!!
Chyba, że w organizmie powstaną juz zmiany nieodwracalne... Ale chorobę
powstrzymać można prawie zawsze... W nielicznych przypadkach, związanych ze
złą przemianą materii - nie można...
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2007-01-22 10:24:19

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> A wszystkie reakcje
> chemiczne są ZAWSZE ODWRACALNE!!!

Bullshit.

pzdr.
R*

15. Data: 2007-01-22 12:06:29

Od: "Dominik" <domik@no__spam_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

ależ to nie atak tylko komentarz
przedstaw wiarygodne dane statystyczne tyczace leczenia konkretnych schorzen
"dietą optymalną" to będziemy mogli merytorycznie podyskutowac

dominik

16. Data: 2007-01-22 13:04:04

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik" <domik@no__spam_epf.pl> napisał w wiadomości
> ależ to nie atak tylko komentarz
> przedstaw wiarygodne dane statystyczne tyczace leczenia konkretnych
> schorzen "dietą optymalną" to będziemy mogli merytorycznie podyskutowac

Nie widzę powodu "tłumaczenie się" za optymalnych lekarzy, którzy codziennie
w całej Polsce leczą z tzw. nieuleczalnych chorób. To myslisz, że oddziały
OSBO (Ogólnopolskie Stowarzyszenie Bractw Optymalnych), których jest
kilkadziesiąt w Polsce i poza granicami, Arkadie leczące ludzi, to jest na
poklask, dla żartu...?
Kiedyś chorzy na SM, cukrzycę, choroby serca, zwyrodnienia, otyli - dzisiaj
cieszący się doskonałym zdrowiem będą biadolić nad swoim losem, bo
merytorycznie nie udwodniono na papierze wyleczenia, i dlatego, że lekarze
Marki (i nie tylko Marki) nie wierzą w dietę optymalną???
Niebądź kolego smieszny...
A te wyleczenia mają miejsce w wielu miejscach Polski codziennie!!!
Niezależnie od Waszych inwektyw, opluwania, szydzenia...:)
Pozdrawiam Jurek M.
Jurek M.

17. Data: 2007-01-22 13:11:04

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedstaw wiarygodne dane statystyczne tyczace leczenia konkretnych
> schorzen "dietą optymalną" to będziemy mogli merytorycznie podyskutowac

A jakim poradami w leczeniu pomaga dzisiejszy lekarz ot by tu na grupie?
Poniżej jest post z pytaniem, czy prawidłowo brany gripex nie zakłóci pracy
jego serca. I lekarz odpowie, zakłóci czy też nie...
Ale ten biedny człowiek nie wie, że gdyby u lekarzy była ogromna wiedza o
zywieniu, to nie złapałby infekcji, a więc gripex byłby niepotrzebny, a przy
prawidłowej diecie serce pracuje zawsze!!! jak pan Bóg przykazał, czyli jest
małe, bije wolno, pracując z energii tłuszczów ziwierzęcych.
Ale wtedy pytanie, dramatyczne (dla lekarza) pytanie, co będzie robił
lekarz?...:)
Pozdrawiam Jurek M.

18. Data: 2007-01-22 13:14:37

Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:56e4.00000040.45b48950@newsgate.onet.pl...

> Uważasz więc, że właściwie odżywiony organizm człowieka,
> sam, bez lekarstw nie jest w stanie wyleczyć się
> z żadnej dolegliwości (horoby) ?

Nie z żadnej. Z wielu jednak nie jest w stanie. Dobry system odpornościowy
jest w stanie zwalczyć wiele chorób w zarodku lub nie dopuścić do
zachorowania. Jednak gdy się zachoruje to trzeba iść do lekarza.

Mój znajomy lekarz powiedział kiedyś coś takiego:
lekarstwa też szkodzą, tylko że mniej niż choroba. Przyjmując lek wybierasz
mniejszą szkodliwość dla organizmu.

Ja tam wierze w medycynę, mając kamice nerkowa wypiłem hektolitry
pieprzonych ziółek, wód leczniczych, w końcu "naturalnych tabletek
rozpuszczających kamienie których w polsce nie ma w aptekach bo by nikt nie
chodził do szpitala z kamicą". I NIC
Po udanym, szybkim i bezbolesnym choć inwazyjnym zabiegu wyjęcia kamienia
który zablokował się w cewce moczowej pan ordynator oddziału powiedział:

"Prosze pana. Czy naprawde jest pan tak głupi, żeby wierzyć , że ziólka
rozpuszczą to żelastwo ( mój kamien to faktycznie bardziej żelazo iż
kamien ) bez rozpuszczania pacjenta? "

Wiem ze odpowiednia dieta BYĆ MOŻE uchroniła by mnie od kamicy, jednak NA
PEWNO NIE WYLECZYŁA!

Z drugiej strony: przez długi czas miałem okropne dolegliwości rzołądkowe.
Pan doktor marzył wręcz aby zajrzeć mi do brzucha ( gastro ), podawał
lekarstwa które tylko pogarszały sytuacje. Znajoma pani doktor, kóra mnie
leczyła jak byłem szczeniakiem kazała pic mięte. Po 2 dniach picia ŚWIEŻEJ
mięty żołądek który przez ponad miesiąc bolał okrutnie jak ręką odjął bolec
przestał.

Nie można dostać fizia ani w jedną ani w druga strone.

19. Data: 2007-01-22 13:44:24

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Prosze pana. Czy naprawde jest pan tak głupi, żeby wierzyć , że ziólka
> rozpuszczą to żelastwo ( mój kamien to faktycznie bardziej żelazo iż

Znam masę przypadków rozpuszczenia sie kamieni, nawet dużych, ale oczywiście
nie ziółkami, bo to absurd.
Tłuszcze zwierzęce, te o najdłyższych łańcuchach nasycenia wodorem
rozpuszczą duży kamień w przeciągu maks. pół roku, ale zazwyczaj jest to
kwestia 1 do 4 miesięcy.
> Wiem ze odpowiednia dieta BYĆ MOŻE uchroniła by mnie od kamicy, jednak NA
> PEWNO NIE WYLECZYŁA!

I tu masz rację, bo dieta optymalna nie prowadzi do kamicy...

> [...]
> leczyła jak byłem szczeniakiem kazała pic mięte. Po 2 dniach picia ŚWIEŻEJ
> mięty żołądek który przez ponad miesiąc bolał okrutnie jak ręką odjął

Ale te dolegliwości mogą Tobie powrócić, to wówczas nie proponuję mięty,
tylko drastyczne odstawienie węglowodanów, bo to one są (w 99%) sprawcą
chorób i dolegliwości przewodu pokarmowego. Szczególnie słodycze, cukier,
miód i owoce...
Są ludzi, którzy nie jedza wcale słodyczy i owovów, jedzą tylko węglowodany
złożone. Oni nie wiedzą, że mają żołądek...:))) Oni nie wiedzą co to
niestrawność, zgaga, nadkwasota, rozwolnienie, zaparcie...
Pozdrawiam Jurek M.

20. Data: 2007-01-22 13:47:48

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nsane" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chciałbym jeszcze dodać, że to 'leczenie, a nie uleczanie' znaczy z
> grubsza tyle, że "leczone" s? objawy, nie przyczyny choroby. Na dobr?
> sprawę nie powinni?my posługiwać się tutaj słowem 'leczenie', tylko
> 'zacieranie ?ladów'.

Bzdury. Nie masz pojęcia o czym piszesz, a ferujesz opinie. Nie doradzę
ci prób zgłębienia tematu, bo po tych paru informacjach które napisałeś
odkryłeś się całkowicie (więc i stopień niewiedzy). Dlatego poradzę byś
więcej słuchał, niż emitował odpowiedzi, bo jako laik sprowadzać możesz
innych laików do swojego poziomu "wiedzy".

Ręka boli, co z tym robić ?
Bol nadbrzusza przy ruchach
sepsa i posocznica w kwesti formalnej
obfite krwawienie z drog rodnych...