przycinanie roz

1. Data: 2000-07-25 13:59:04

Temat: przycinanie roz
Od: Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

jeszcze jedno pytanie. Czy w pelni sezonu, np. teraz, mozna silnie
przycinac roze, tak ze niewiele(!) lisci zostaje na lodygach?

Pozdrawiam (leje jak z cebra!)

Andrzej

2. Data: 2000-07-25 16:06:31

Temat: Re: przycinanie roz
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Roze sa bardzo odporne na przycinanie, wrecz to lubia - a moze nie lubia,
ale przycinanie im dobrze sluzy (to jak z myciem uszy :-) )

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2000-07-25 20:22:36

Temat: Odp: przycinanie roz
Od: "JS" <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

nie wolno tego robić
Użytkownik Andrzej Paplinski <p...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@f...sos.com.pl...

4. Data: 2000-08-01 13:17:56

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Nie. absolutnie nie.
Dorota

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

5. Data: 2000-08-01 16:40:11

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. absolutnie nie.
> Dorota

Ciekawe, skad Wy bierzecie takie przekonania? Jesli nie wolno przycinac roz,
to skad sie one biora w kwiaciarni? Nawet na jesieni przycinanie jest dobre,
bo sprawia, ze mlode pedy drewnieja i znacznie lepiej zimuja.

6. Data: 2000-08-01 16:40:13

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2000-08-02 04:21:46

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Dorota
Juz po urlopie?
Pozdrawiam Wiesia

8. Data: 2000-08-02 08:56:26

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

roze w kwiaciarni biora sie z Izraela -))! a powaznie, to roze na kwiat
ciety hoduje sie kilka lat a potem wyrzuca. intensywne ciecie raczej
oslabia niz wzmacnia. w ogrodzie raczej zalezy nam na na dluzszym
posiadaniu krzewow.
Dorota

9. Data: 2000-08-02 09:01:33

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Wiesiu! witam rowniez wszystkich innych listowiczow. juz po
urlopie. w czasie tegoz odwiedzalam czesciej swoja dzialke. w tym roku
po raz pierwszy zakwitly mi niektore liliowce. sa piekne! jeden ma
platki na przemian kremowe i czerwone, drugi kremowozolte, konce
nabiegle rozowo, trzeci zolty z czerwonymi maznieciami w srodku,
wszystkie ogromne. cudo. poza tym wzbogacam dzialke w nasadzenia. no i
nareszcie jest zielono!
Dorota

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

10. Data: 2000-08-02 19:55:08

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Intensywne ciecie nigdy nie jest korzystne, chyba, ze chodzi o trawe. Jednak
pytanie bylo, czy moge przyciac... Mozna przyciac. Taki zabieg wykonywany
wiosna jest wrecz mocno zalecany. W srodku sezonu nie zaleca sie przycinania
bo szpeci sie krzew, ale absolutni mu sie nie szkodzi, tym bardziej, ze
mowimy o przycieciu, nie intensywnym przycinaniu. Stad zdecydowanie mozna
przyciac ten krzew. Nic mu sie nie stanie, poza tym, ze nie bedzie kwitl.
Twoja odpowiedz wprowadza w blad, bo napisalas, ze absolutnie nie, gdybys
napisala, nie, bo nie bedzie kwitlo, albo uwazaj, przycinanie oslabi krzew,
to pewno bym sie zgodzil (choc z tym oslabieniem, to jak juz pisalem,
zalezy...). Jesli nie wierzysz, sprobuj. Przytnij jedna roze i sprawdz.
Zobaczysz, jak ladnie sie rozkrzewi. Roze od wiekow byly tak selekcjonowane,
zeby przycinanie im sluzylo.
--

Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> wrote in message
> [...]
> Dorota

> --
> Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz

maczliki
ostrogowiec
woda w oczku
hipeastrum i panadana przez dotyk