przygotowanie dziecka do szkoły

51. Data: 2007-09-06 10:41:15

Temat: Re: przygotowanie dziecka do szkoły
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fbolb8$pjg$1@inews.gazeta.pl...

> Ja to bym sie jeszcze pokłóciła o to, czy słoninę w ogóle się robi. W
> końcu to jest kawał tłuszczu, który wystarczy oddzielić od reszty i
> gotowe. Taka np. szynka czy karkówka wymaga więcej zachodu przed
> spożyciem*.

No ale sama się nie robi. Ty wiesz, ile zachodu trzeba, żeby wyhodować grubą
fajną słoninkę? ;-)

Agnieszka (a jak już się człowiek zaprzyjaźni, to potem mu na święta
przyjaciela zabiją i pozostaje trauma na całe życie, ech uroki stanu
wojennego ;-))

52. Data: 2007-09-06 10:55:53

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> No ale sama się nie robi. Ty wiesz, ile zachodu trzeba, żeby wyhodować
> grubą fajną słoninkę? ;-)

Wiem, ale teraz to raczej w cenie są właśnie te bez słoninki, z
mięskiem ;-)

> Agnieszka (a jak już się człowiek zaprzyjaźni, to potem mu na święta
> przyjaciela zabiją i pozostaje trauma na całe życie, ech uroki stanu
> wojennego ;-))

Dlatego wolę sie zaprzyjaźniać z psem i kotem, do wietnamskich barów mam
daleko ;-)
A moje dzieciaki dziwne - jedno karpia w wannie hołubiło, a drugiemu
ślinka pociekła ;-)

Justyna
GG 6756000

53. Data: 2007-09-06 11:15:30

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, ale teraz to raczej w cenie są właśnie te bez słoninki, z
> mięskiem ;-)

Teraz to w ogóle dziwne czasy są. Pamiętam z dzieciństwa, że najlepszą
częścią szynki była ta otoczka z tłuszczu. o się człowiek z rodzeństwem
ciotecznym naścigał do najlepszych kawaków to jego. A teraz dzieci nosem
kręcą, każą sobie odcinać, bo niedobre... co za czasy ;-)

Agnieszka

54. Data: 2007-09-06 11:31:56

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> [...]
> rodzeństwem ciotecznym naścigał do najlepszych kawaków to jego. A
> teraz dzieci nosem kręcą, każą sobie odcinać, bo niedobre... co za

Pamiętam, aczkolwiek odwrotnie miałam - myśmy tego tłuszczyku nie
lubili, chociaż rodzice zachwalali, za to teraz mi jakoś nie
przeszkadza. To samo było z chlebem pieczonym przez babcię - straszne
to było i co to w ogóle za zwyczaje, taki chleb jeść - teraz to bym
niewiemco oddała za tamten chleb. A dzieciaki takie opowieści traktują
jak bajkę o żelaznym wilku. I na banana potrafią nosem krecić,
smarkacze jedne...;-)

Justyna
GG 6756000

55. Data: 2007-09-06 11:51:21

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> A moje dzieciaki dziwne - jedno karpia w wannie hołubiło, a drugiemu
> ślinka pociekła ;-)

Córka, wielbicielka studzieniny doskonale wie, z czego to się robi.
Kiedyś zapytała, czy jak się śwince nóżki obetnie, to ona jeszcze będzie
działać.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

56. Data: 2007-09-06 12:10:24

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> Córka, wielbicielka studzieniny doskonale wie, z czego to się robi.

Się zasatnawiałam, co to studzienina ;-). teraz się zastanawiam, ile to
ma nazw, ja osobiście znam wielkopolski "galat", podlaską "galaretę" i
mazowieckie"nóżki( w galarecie)". Kto da więcej?

> Kiedyś zapytała, czy jak się śwince nóżki obetnie, to ona jeszcze
> będzie działać.

Dzieci to mają pomysły...

Justyna
GG 6756000

57. Data: 2007-09-06 12:37:33

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *krys*. Seriously? Seriously.

> Się zasatnawiałam, co to studzienina ;-). teraz się zastanawiam, ile to
> ma nazw, ja osobiście znam wielkopolski "galat", podlaską "galaretę" i
> mazowieckie"nóżki( w galarecie)". Kto da więcej?

U mnie w Poznaniu to był galart, a nie galat.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

58. Data: 2007-09-06 12:42:57

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> U mnie w Poznaniu to był galart, a nie galat.

Mój jest z pogranicza z Dolnym Sląskiem.

Justyna
GG 6756000

59. Data: 2007-09-06 12:59:13

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mój jest z pogranicza z Dolnym Sląskiem.

Na trochę wyższym Śląsku galert. Gdzieś mi się jeszcze pałęta tymbalik, ale
nie jestem do końca pewna, czy to to. Za to "zimne nóżki" to chyba to :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.
http://www.truecolors.pl

60. Data: 2007-09-06 13:06:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Teraz to w ogóle dziwne czasy są. Pamiętam z dzieciństwa, że najlepszą
> częścią szynki była ta otoczka z tłuszczu. o się człowiek z rodzeństwem

Ja wręcz przeciwnie - odrywałam wszystko, co białe, mimo że wmawiali mi,
że taka szynka najlepsza, więc to nie kwestia czasów ;-).

Pozdrawiam
Ewa

etyka?:-)
Pierwszy dzień w szkole
idziemy na wyrwanie zeba:(
Klasa pierwsza - ilość godzin
22 godziny zajęć tygodniowo dla zerówek.