Re: przyjazn erotyczna

1. Data: 2000-04-12 08:16:02

Temat: Re: przyjazn erotyczna
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A s t e c SA <b...@a...pl> zapisuje:

> Ale co gdybyś miała przyjaciela i to takiego, że obdarzanie się
> czułościami byłoby normalne, a także jakieś pieszczoty mocniejsze
> może nawet w wygłupach i poczuła, że masz ochotę na coś więcej.
> Na bliższy kontakt? Na siłę byś to spacyfikowała bo nie kochasz,
> czy też nie ?

Witaj :)

Dluzszy czas siedzialam cicho, ale teraz mam ochote sie odezwac.
Nie spacyfikowalabym. Mowy nie ma. I co ? Straszne oburzenie bedzie ?

Pozdrawiam Marlena

1. Data: 2000-04-12 13:54:45

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena wrote:
> Dluzszy czas siedzialam cicho, ale teraz mam ochote sie odezwac.
> Nie spacyfikowalabym. Mowy nie ma. I co ? Straszne oburzenie bedzie ?

Z mojej strony absolutnie nie. Ja wiem z własnego doświadczenia, że to
wzbogaca przyjaźń :))

A z tamtej strony to nie wiem - zobaczymy :))

pozdrawiam
Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

Reklama Społeczna - pomocy!!!!!!!!!!!!!
Pytanie
Pesymizm
straszne
biofeedback => biologiczna informacja zwrotna