przyjaźń między kobietą a mężczyzną

1. Data: 2004-03-10 20:45:02

Temat: przyjaźń między kobietą a mężczyzną
Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy waszym zdaniem, jest mozliwa prawdziawa przyjaźń między kobietą a
mężczyzną?
Bo ja uważam że tak, aczkolwiek czuję się bardzo samotna w tej tezie.

pozdrawiam
eliza
______________________
"...gdyby czlowiek mial wszystko, to gdzie by to postawil...?"

1. Data: 2004-03-10 20:46:53

Temat: Re: przyjaźń między kobietą a mężczyzną
Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eliza<e...@w...pl>

> czy waszym zdaniem, jest mozliwa prawdziawa przyjaźń między kobietą a
> mężczyzną?
> Bo ja uważam że tak, aczkolwiek czuję się bardzo samotna w tej tezie.

yes, yes, yes :)

ten bumerang jakoś dawno nie wracał

p.

1. Data: 2004-03-10 20:49:48

Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> Eliza<e...@w...pl>

> yes, yes, yes :)
>
> ten bumerang jakoś dawno nie wracał
>
> p.

jaki bumerang? gdzie nie wracal?

1. Data: 2004-03-10 20:52:38

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eliza<e...@w...pl>

> jaki bumerang? gdzie nie wracal?

to jeden z regularnie powtarzających się na psp tematów

walczy o palmę pierwszeństwa z pytaniem o to,

czym się różni miłość od zauroczenia?

z dręczącymi pytaniami o homoseksualizm

p.

1. Data: 2004-03-10 20:54:19

Od: Paweł Niezbecki <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki<s...@a...waw.pl>

> Eliza<e...@w...pl>

> to jeden z regularnie powtarzających się na psp tematów
>
> walczy o palmę pierwszeństwa z pytaniem o to,
>
> czym się różni miłość od zauroczenia?

> z dręczącymi pytaniami o homoseksualizm

no i oczywiście jeszcze, jak sobie poradzić z nieśmiałością

dlaczego ona okazała się taka podła

a także

dlaczego ludzie zdradzają

p.

1. Data: 2004-03-10 20:57:45

Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> Eliza<e...@w...pl>

> to jeden z regularnie powtarzających się na psp tematów

...hmm..najwidoczniej coś ominelam...nie zauważylam....
wracam do źródel...

pozdrawiam
eliza

1. Data: 2004-03-10 21:42:42

Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> Eliza<e...@w...pl>

> yes, yes, yes :)

...no to ja szukam chętnych...(((o;

pozdrawiam
eliza

1. Data: 2004-03-10 21:45:57

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Mar 2004 21:54:19 +0100, Paweł Niezbecki
<s...@a...waw.pl> wrote:

>dlaczego ona okazała się taka podła
>
>a także
>
>dlaczego ludzie zdradzają

I dlaczego psphome manipuluje psp. ;)

--
Amnesiak
----

1. Data: 2004-03-10 22:09:52

Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Mar 2004 22:45:57 +0100, Amnesiak wrote in
<5...@4...com>:

wszelki duch!
Amnez żyje! :-)

elgar

1. Data: 2004-03-10 22:15:50

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Eliza napisał:
> czy waszym zdaniem, jest mozliwa prawdziawa przyjaźń między kobietą a
> mężczyzną?
> Bo ja uważam że tak, aczkolwiek czuję się bardzo samotna w tej tezie.

Nie jesteś samotna :)
Mam przyjaciółkę od już dobrych 16 lat :)

pozdrawiam
Arek

--
http://www.hipnoza.info

masz rację, przepraszam
Pytanie o nazwę
Pojechane po emocjach - nieładna zagrywka....
wybaczenie raz jeszcze
http://www.sdm.art.pl