przyjecie urodzinowe

11. Data: 2002-02-19 11:40:28

Temat: Re: przyjecie urodzinowe
Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a4tcp1$a1m$...@n...onet.pl...

> To jest tylko odwracanie kota ogonem w najgorszym stylu, bo jeszcze
> dodatkowo te plastiki zanieczyszczają środowisko... :-(
> --

ale mozna uzyc wieloktornie, a nie wurzucic za chwile, skoro juz o ekologii
mowa. Zanim dziecko wyrosnie, kilka razy mozna bedzie skorzystac z tego, a
potem dac kolezance, ktorej dziecko sie urodzi. Poza tym plastik mozna
utylizowac - to tylko kwestai tego, gdzie sie go wyrzuci.

pozdrawiam
satia

12. Data: 2002-02-19 11:43:55

Od: "Quasar" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Rozumiesz teraz moj dylemat?

Tak, tylko nierozumiem po co teściowie
lub rodzice zawsze chcą na siłę uszczęśliwiać
:-\
życzę rychłego i pomyślnego rozwiązania problemu

13. Data: 2002-02-19 11:44:47

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

satia wrote:

> [...]
> potem dac kolezance, ktorej dziecko sie urodzi. Poza tym plastik mozna
> utylizowac - to tylko kwestai tego, gdzie sie go wyrzuci.

Mialam odpisac to samo- uprzedzilas mnie satia :) dziekuje :)
Joanno nie uzywasz zadnych plastkików w domu? zadnych pojemników do
przechowywania zywnosci? zadnych zabawek plastikowych dla dzieci, nic?
Ja przeciez nie kaze wyrzucac natychmiast- przeciwnie- w
przeciwneinstwie do tej tektury, która _trzeba_ wyrzucic po 1 razie,
naczynia plastikowe moga sie wielokrotnie przydac np. na wspolnych
wyjazdach wakacyjnych, piknikach, przyjeciach dzieci pozniej itp.
pzdr
agi

14. Data: 2002-02-19 11:46:43

Od: "Quasar" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest tylko odwracanie kota ogonem w najgorszym stylu, bo jeszcze
> dodatkowo te plastiki zanieczyszczają środowisko... :-(

a kartonowe niszczą drzewa
a kto żyje ten umiera...blablabla

15. Data: 2002-02-19 11:51:05

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> [...]
>
> To jest tylko odwracanie kota ogonem w najgorszym stylu, bo jeszcze
> dodatkowo te plastiki zanieczyszczają środowisko... :-(

Nie odwracanie kota ogonem tylko rozladowanie sytuacji zartem. Tak ja to
widze- chyba, ze faktycznie uwazasz iz slubna zastawa stolowa dziadków
bylaby bardziej na miejscu?
Na reszte odpowiedzialam w poscie ponizej
pzdr
agi

16. Data: 2002-02-19 12:18:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naczynia plastikowe moga sie wielokrotnie przydac np. na wspolnych
> wyjazdach wakacyjnych, piknikach, przyjeciach dzieci pozniej itp.

A to są takie z grubego plastiku?
Bo te z cienkiego to się na dwa razy nie nadają...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

17. Data: 2002-02-19 12:21:15

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak ja to
> widze- chyba, ze faktycznie uwazasz iz slubna zastawa stolowa dziadków
> bylaby bardziej na miejscu?

Ja tam preferowałabym papierowe, albo jedzenie przy stole... Można odłączyć
jedzenie od tarzania się z dzieckiem po podłodze. Marzenka z resztą pisała,
ze stuł z jedzeniem ma być w pokoju obok, to po co to jedzenie wnosić tam
gdzie są poduchy na podłodze, żeby wszystkie koce dywany i poduchy trzeba
było prać?

18. Data: 2002-02-19 12:26:26

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> A to są takie z grubego plastiku?
> Bo te z cienkiego to się na dwa razy nie nadają...

Joanno no toz przeciez od tego sa patrzalki i mozg, zeby kupic cos co
mozna wykorzystac kilkakrotnie a nie wydac pieniadze na barachlo.
Ja mam plastiki od paru lat na wszelkie wyjazdy wakacyjne bo nie widze
mozliwosci porcelany w plecaku, na kajakach i pod namiotem. Jak
kupowalam to staralam sie aby bylo to na swoje warunki estetyczne i
przyjemne do jedzenia. Jakos nie musze kupowac nowych co roku.
agi sarkastycznie troche

19. Data: 2002-02-19 12:30:33

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naczynia plastikowe moga sie wielokrotnie przydac np. na wspolnych
> wyjazdach wakacyjnych, piknikach, przyjeciach dzieci pozniej itp.

Ale co innego plastikowe talerzyki np. z IKEI ( mam tak zestaw w kształcie
kwiatków, do tego miseczki i kubeczki), które sa rzeczywiście wielorazowe i
dla dzieci bardzo odpowiednie, a co innego jednorazowe plastiki z
supermarketu - moja teściowa usilnie myła taki zestaw talerzy na działce (
mycie w misce), po kiełbaskach, ale jak dla mnie to nie jest dobry pomysł.
A do Marynatki - jeśli już i tak się złamałaś i w drugim pokoju będzie
normalny stół, to przecież chyba możesz dla specjalnych gości postawić tam
te cztery talerze ;)). Picie np. kawy czy herbaty z plastikowych kubków też
nie jest najlepszym pomysłem. Może zrób na tym stole jakiś bufet, postaw
stosik talerzy, sztućce, obok krzesła i jeśli ktoś będzie bardzo pragnął
usiąść przy stole to zostaw na to miejsce. Ale robienie siedzącego
przyjęcia, zwłaszcza, jeśli byłoby to Twoje pierwsze przyjęcie, chyba nie ma
sensu.

Pozdrawiam- Ula

20. Data: 2002-02-19 12:38:11

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Dynowska wrote:

> [...]
> kwiatków, do tego miseczki i kubeczki), które sa rzeczywiście wielorazowe i
> dla dzieci bardzo odpowiednie, a co innego jednorazowe plastiki z

Ojoj dziewczyny naskoczylyscie na mnie a ja tak na marginesie myslalam
wlasnie o tych z Ikei- tez pare dni temu widzialam. Tylko czy ja musze
pisac az tak doslownie aby uniknac naskakiwania? Musze pisac: plastikowe
wielokrotnego uzytku, obowiazkowo z grubego pastiku, i nie zapomnij o
odpowiedniej utylizacji????? Gdzie ja napisalam jednorazowe plastiki z
supermarketu? Zbyt daleko idaca nadinterpreacja nie jest mila dla
rozmówcy :(
pzdr
agi

Rodzinny dom dziecka
ciąża, dziecko, kotek
partnerka w ciąży
[spam] OKAZJA! Lampy pokojowe - stojące - a la IKEA 190 cm wysokości
www.stopprzemocy.republi ka.pl