Re: przyjecie urodzinowe

From: fghfgh <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: przyjecie urodzinowe
Date: Tue, 19 Feb 2002 13:26:26 +0100

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> A to są takie z grubego plastiku?
> Bo te z cienkiego to się na dwa razy nie nadają...

Joanno no toz przeciez od tego sa patrzalki i mozg, zeby kupic cos co
mozna wykorzystac kilkakrotnie a nie wydac pieniadze na barachlo.
Ja mam plastiki od paru lat na wszelkie wyjazdy wakacyjne bo nie widze
mozliwosci porcelany w plecaku, na kajakach i pod namiotem. Jak
kupowalam to staralam sie aby bylo to na swoje warunki estetyczne i
przyjemne do jedzenia. Jakos nie musze kupowac nowych co roku.
agi sarkastycznie troche