Re: przyjecie urodzinowe

Data: 2002-02-19 12:30:33
Temat: Re: przyjecie urodzinowe
Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net>

> Mialam odpisac to samo- uprzedzilas mnie satia :) dziekuje :)
> Joanno nie uzywasz zadnych plastkików w domu? zadnych pojemników do
> przechowywania zywnosci? zadnych zabawek plastikowych dla dzieci, nic?
> Ja przeciez nie kaze wyrzucac natychmiast- przeciwnie- w
> przeciwneinstwie do tej tektury, która _trzeba_ wyrzucic po 1 razie,
> naczynia plastikowe moga sie wielokrotnie przydac np. na wspolnych
> wyjazdach wakacyjnych, piknikach, przyjeciach dzieci pozniej itp.

Ale co innego plastikowe talerzyki np. z IKEI ( mam tak zestaw w kształcie
kwiatków, do tego miseczki i kubeczki), które sa rzeczywiście wielorazowe i
dla dzieci bardzo odpowiednie, a co innego jednorazowe plastiki z
supermarketu - moja teściowa usilnie myła taki zestaw talerzy na działce (
mycie w misce), po kiełbaskach, ale jak dla mnie to nie jest dobry pomysł.
A do Marynatki - jeśli już i tak się złamałaś i w drugim pokoju będzie
normalny stół, to przecież chyba możesz dla specjalnych gości postawić tam
te cztery talerze ;)). Picie np. kawy czy herbaty z plastikowych kubków też
nie jest najlepszym pomysłem. Może zrób na tym stole jakiś bufet, postaw
stosik talerzy, sztućce, obok krzesła i jeśli ktoś będzie bardzo pragnął
usiąść przy stole to zostaw na to miejsce. Ale robienie siedzącego
przyjęcia, zwłaszcza, jeśli byłoby to Twoje pierwsze przyjęcie, chyba nie ma
sensu.

Pozdrawiam- Ula