przyjecie urodzinowe

1. Data: 2005-11-22 10:44:00

Temat: przyjecie urodzinowe
Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Tak sobie pomyslalam, ze podpytam Was o propozycje menu na przyjecie
urodzinowe dla dziecka. Generalnie beda same dorosle osoby (chyba tylko w
sumie troje dzieci).
Tak sobie myslalam o obiedzie, takim by kazdy sobie sam nakladal -
ziemniaczki, moze frytki, ryz i do tego moze jakies 2-3 rodzaje mięs. i
jakies surowki. Nie wiem czy zupa, bo bede caly czas wtedy w kuchni
siedziec;)
no i potem tort i ciasta.
Poradzcie mi, bo musze olsnic gosci na maxa:)
MadziaK

2. Data: 2005-11-22 13:49:48

Temat: Re: przyjecie urodzinowe
Od: "Bartosz Nazar" <m2000[wytnijto]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama robiłam w miniony weekend urodzinki a na obiad podałam:

1.ziemniaki udniecione ze śmietaną i koperkiem (pure)
2. ryż sypki (paraboliczny) ugotowany, następnie usmażony z
dwiema cebulami, dwoma ząbkami czosnku, dużo majeranku,
pieprz, sól, kurkuma - jest smaczny

3. piersi z kurczaka rozbiłam cieniutko, sól, pieprz. Posmarowałam
serkiem chrzanowym almette i zwinęłam jak de volaje, panierka i smażyć
na patelni, ja włożyłam je jeszcze na 30 min do piekarnika (naczynie
wysmarowane masłem)
4. karkówka w piwie - puszka mocnego piwa, 2 łyżeczki cukru, goździki, ziele
angielskie,
liść laurowy, 2 łyżki soli - to zagotować w garnku z piwem. Kawałek selera,
pietruszki,
jedną marchew, cebulę usmażyć na oleju i dożucić do piwa. Zalać tym karkówkę
na 3 doby.
Po 3 dniach piec na oko.

5. Marchew, seler, jabłka, sok z cytryny, cukier. Warzywa starłam na
drobnych oczkach,
jedynie jabłka na dużych i do smaku, surówka ma być słodko kwaśna.
6. Jabłka, cebula, śmietana, majonez, sól, pieprz, cukier.
Jabłka starte na dużych oczkach, skropić cytryną aby nie zmieniły koloru.
Cebula posiekana drobno.
Jabłek ok 6 szt, cebuli 4 średnie.
7. Ugotowany kalafior na półtwardo (ok 8 min) , podzielony na malutkie
różyczki,
puszka brzoskwiń, kukurydzy, majonez, jogurt, sól, pieprz.

Wszystkiem bardzo smakowało :)

3. Data: 2005-11-22 13:59:06

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Nov 2005 14:49:48 +0100, Bartosz Nazar napisał(a):

> 2. ryż sypki (paraboliczny)

JAKI?!

Maciek
"Invent something idiot-proof, and they will invent a better idiot"

4. Data: 2005-11-22 15:52:27

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> JAKI?!

ROTFL :)))))
Pozdrawiam, Agata - już zdystansowana do ryżu parabolicznego i innych
kwiatków

5. Data: 2005-11-23 00:12:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Nov 2005 14:59:06 +0100, Maciek
<d...@p...onet.pl> wrote:

>JAKI?!

Nie znasz sie na ryzu???? :P Pomysl lingwistycznie....:P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2005-11-24 11:55:05

Od: "Darek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z regoly na takich zasiadanych imprezach zwykle podaje sie normalny obniad
standartowo rosol z makaronem a na drugie jakies dania miesne ziemniaki, ryz
albo kluski slaskie raczej nie robilbym puree z koperkiem gdyz nie kazdy
lubi koperek podalbym raczej ziemniaki w calosci polane tluszczykiem i
delikatnie posypane koperkiem wtedy mozna wziac ze spodu ziemniaki bez
koperku z mies proponuje rolade wolowa w sosie wlasnym do srodka mozna dac
boczek cebulke i skorke od chleba a mieso posmarowc od srodka musztarda
wtedy sos bedzie pikabelo z drobiu moze byc filet drobiowy lub devolaile i
schab soute z pieczarkami surowki lub salatki to juz kwestia gustu
w razie pytan kontakt b...@w...pl
pozdrawiam Dariusz

Ile waży woda??
tort bez krowy:)