przykład diety przeciw cellulitowej

91. Data: 2003-12-10 21:10:23

Temat: Re: przykład diety przeciw cellulitowej
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:br820l$6tu$1@inews.gazeta.pl...

> Uważaj kazdy nadęty balon kiedyś pęka ;)

dzięki za radę;))

Pozdrawiam,
Adam

92. Data: 2003-12-10 21:10:39

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Dalej nie cutuję, bo NIE TOBIE oceniać, gdzie ja mam pole do popisu,
> realizuję się doskonale w przeciwieństwie do ogromnej większości
> społeczeństwa i robię wyłącznie to na co mam ochotę:)
>
> Pozdrawiam,
> Adam

Uważaj kazdy nadęty balon kiedyś pęka ;)

Slawek

93. Data: 2003-12-10 21:17:39

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> dzięki za radę;))

drobiazg dla kolegi z grupy to pestka ;)

Slawek

94. Data: 2003-12-11 08:51:23

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał:

> I będę tak postępować nadal, ponieważ nie życzę sobie głupich
> nieuprawnionych wypowiedzi na mój temat przez osobę, która nie ma do tego
> żadnego prawa ani uzasadnienia, a ostatnie dotyczy tego, że Krystyna
kiedyś
> napisała coś w stylu "Każdy sądzi innych po sobie", więc uważam, że
stosuje
> tą obcą mi zasadę i większość moich "pouczeń" jest kopią pouczeń, które
> Krystyna poczyniła kiedyś w stosunku do innych osób, a wtedy NIE
> PROTESTOWAŁAŚ?

Bo to "wolny kraj, co mi się nie podoba krytykuję i będę krytykowała czy
się to
"liniowym" podoba czy nie..." :-PPP

> Który z moich zarzutów w stosunku do Krystyny był nieuzasadniony? Mam
rację,
> więc nie zamierzam się "uciszyć" ze względu na to, że nie jestem "swój".

Wake up, Neo! Agent Golonka-Smith ulega niekontrolowanej replikacji!
Czas zasiąść za sterami Kapuchodnezzara i rozpirzyć te napędzane łojem
optymaszyny! :>>>

> Dalej nie cutuję, bo NIE TOBIE oceniać, gdzie ja mam pole do popisu,
> realizuję się doskonale w przeciwieństwie do ogromnej większości
> społeczeństwa i robię wyłącznie to na co mam ochotę:)

Ho, ho, ho... (Santa is comming to town...)
Gdybyś tak świetnie realizował sie w realu, zapewne miałbyś o wiele mniej
czasu na ten jałowy wirtyl, fajterze :>>>
IMO, ofkoz...

ukłony,
The Woman in Red
:>

95. Data: 2003-12-11 08:59:08

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kulinski napisał:

> Oprocz podanego wyzej materialu znajduje sie tam rowniez czesc druga,
> traktujaca o skutkach wprowadzenia DO na skale masowa oraz material z jakiejs
> audycji radiowej AFAIR, w ktorej Kwasniewski opowiada o leczeniu nowotworow
> zoltkiem i smalcem.

Marcin-mam mala porsbe,czy mozesz mi to w 2 slowach, bez ironii
strescic? Mam modem i sciaganie dlugich plikow strasznie dlugo trwa,
niestety.A nowotworami jestem osobiscie zainteresowana.
Prosze. Hafsa-czekajaca na jutro

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

96. Data: 2003-12-11 09:18:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa w wiadomości news:br9c08$7vp$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Marcin-mam mala porsbe,czy mozesz mi to w 2 slowach, bez ironii
> strescic?

Przykro mi, ale nie. Wg mnie jest to obiecywanie gruszek na wierzbie i tylko
w takich kategoriach jestem to w stanie rozpatrywac. Popros Krystyne, byc
moze ma tekstowe transkrypcje tych materialow audio.

> Hafsa-czekajaca na jutro

Pamietam, trzymam kciuki.

97. Data: 2003-12-11 10:10:14

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin 'Cooler' Kuliński napisał:

> Przykro mi, ale nie. Wg mnie jest to obiecywanie gruszek na wierzbie i tylko
> w takich kategoriach jestem to w stanie rozpatrywac. Popros Krystyne, byc
> moze ma tekstowe transkrypcje tych materialow audio.

Ok, dzieki, nie zalezy mi az tak bardzo.Ciekawa bylam, czy cos
"nowego".Opieram sie na twojej opinii.Nie wierzylam i nie wierze w
cuda.Moze ta moja mala wiara powoduje,ze dopada mnie coraz cos nowego,
nawet stany, ktore dieta optymalna miala leczyc.
Zaufam tym razem medycynie konwencjonalnej i zasadzie "ostrego ciecia".
Pozdrawiam Hafsa

98. Data: 2003-12-11 10:32:06

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Zaufam tym razem medycynie konwencjonalnej i zasadzie "ostrego ciecia".
> Pozdrawiam Hafsa

Ja też będe trzymać kciuki za Ciebie.

Trzymaj się Hafso i bądź dobrej mysli.

Sowa

99. Data: 2003-12-11 10:41:25

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet stany, ktore dieta optymalna miala leczyc.
> Zaufam tym razem medycynie konwencjonalnej i zasadzie "ostrego ciecia".

Ale Do nie jest zamiast medycyny , dlasczego tak sądziłas ??

Slawek

100. Data: 2003-12-11 11:05:24

Od: Evunia <e...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 11 Dec 2003 11:10:14 +0100, na pl.misc.dieta, Hafsa napisał(a):

> [...]
> nawet stany, ktore dieta optymalna miala leczyc.
> Zaufam tym razem medycynie konwencjonalnej i zasadzie "ostrego ciecia".

Wprawdzie nie wiem, o co chodzi, ale chyba czeka Cię jakaś poważna "sprawa"
(taki wniosek wysnułam z postów Twoich i do Ciebie kierowanych). W związku
z tym ja również trzymam za Ciebie kciuki, bardzo, bardzo mocno !
Powodzenia ! :)

--
Eva Sheers

wazne pytanie
Galaretka
Netykieta i info opisu grupy: pl.misc.dieta
Jakie ksiazki na temat fitness,aerobic itp?
SOk z selera