przypomne czym zaistniałam na grupie

11. Data: 2003-01-09 08:09:23

Temat: Re: przypomne czym zaistniałam na grupie
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
news:avhmb9$hri$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fv5hva.t07.ln@dns.zkz.com.pl...
(...)

> Czy to możliwe, że nie przechodzą smakiem gruszek? JAKIŚ posmak
> MUSI być wyczuwalny! Przecie soki, które płyną od korzeni poprzez
> pień i gałęzie do owoców to soki gruszy!!! Jeżeli się ze mną nie zgadzasz
> jakbyś twierdziła, że ziemia nie jest płaska i (co gorsze) nie wspiera się
za
> czterech zółwiach!!!
> Pozdrawiam
> Wojtek
A nie na takim dobrze zbudowanym mężczyźnie ?
Atlas mu czy jakoś :-))

Pozdrawiam Krycha

12. Data: 2003-01-09 09:32:59

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze że ujawniłaś swoj talent na grupie.
> Teraz czeka Cie pożyteczne zadanie zaszczepienia brzozy pożytecznej i
> papierowej - ilość egzemplarzy określi Grupa Fanów Brzóz.

Jeśli jeszcze można, to wyrażam zainteresowanie przynależnością do ww grupy.
W kolejce po brzózki też się ustawiam
Kaśka

13. Data: 2003-01-09 09:37:19

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:o...@d...zkz.com.pl...

> Użytkownik "Wojtek" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> (...)

zgadzasz

A czy drewno gruszy ma smak albo zapach gruszek, chyba nie, wnisek z tego,
że soki niekoniecznie wpływają na smak owoców

> A nie na takim dobrze zbudowanym mężczyźnie ?
> Atlas mu czy jakoś :-))
>
> Pozdrawiam Krycha
Atlas chyba podtrzymywał niebo?
Kaśka

14. Data: 2003-01-09 10:27:15

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:avjfrm$nb8$1@news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@e...com.pl> napisał(a):

> Atlas chyba podtrzymywał niebo?
> Kaśka

Hejka. Na moim ratuszu stoi Atlas i dźwiga na ramieniu kulę ziemską.
Jako model posłużył Jacek, wyjatkowej siły i urody chłop pańszczyźniany i
rzekomy kochanek księżnej Ogińskiej. Dlatego siedlczanie ową postać na
ratuszu zwą "Jackiem".
Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

15. Data: 2003-01-09 10:55:27

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> za
> Na jakich tam żółwiach?? Na słoniach się przecież wspiera!

No i te słonie stoją na grzbiecie wielkiego żółwia (zapomniałam,
jak ma na imię)

Krycha&Co(ty)

16. Data: 2003-01-09 11:54:50

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Jeśli jeszcze można, to wyrażam zainteresowanie przynależnością do ww
grupy.
> W kolejce po brzózki też się ustawiam
> Kaśka

Nie ma sprawy. Mogę podjąć się tego wezwania.
Będzie potrzebna tylko woda utleniona i plastry,
bo mam zbyt mocno naostrzony scyzoryk do szczepień.
O czym miała się okazję już przekonać.

Pozdrawiam Krycha

17. Data: 2003-01-09 12:54:18

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie ma sprawy. Mogę podjąć się tego wezwania.
> Będzie potrzebna tylko woda utleniona i plastry,
> bo mam zbyt mocno naostrzony scyzoryk do szczepień.

Towarzystwo Miłośników Brzózek?

Jak najbardziej:-)

Marta

18. Data: 2003-01-09 13:00:49

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Jeśli jeszcze można, to wyrażam zainteresowanie przynależnością
> do ww grupy.
> W kolejce po brzózki też się ustawiam
> Kaśka
Można, można grupa dopiero się zawiązuje:-)
Zostałaś w głosowaniu niejawnym Prezesem Grupy Fanów Brzóz.
Moje gratulacje:-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

19. Data: 2003-01-09 13:17:29

Temat: Re: przypomne czym zaistniałam na grupie-brzoza papierowa
Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEKKDGAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> [...]
> Moje gratulacje:-)
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.

Nie widziałam tej brzozy w ofercie p. Szewczyka, gdzie ją można dostać?
Hmm... Wróble ćwierkają, że rośnie w PKWŁ.

Pozdrawiam

Marta

20. Data: 2003-01-09 13:37:02

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta
(...)
> Nie widziałam tej brzozy w ofercie p. Szewczyka, gdzie ją można dostać?
> Hmm... Wróble ćwierkają, że rośnie w PKWŁ.
>
> Pozdrawiam
> Marta

Dobrze ćwierkają :-))
:-) www.ogrod-botaniczny.pl