przypomne czym zaistniałam na grupie

21. Data: 2003-01-09 14:22:32

Temat: Re: przypomne czym zaistniałam na grupie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:o...@d...zkz.com.pl...

> A nie na takim dobrze zbudowanym mężczyźnie ?
> Atlas mu czy jakoś :-))

Wykluczone! Atlas to mit z mitologii, a słonie i żółwie to fakt! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

22. Data: 2003-01-09 15:49:29

Od: "Andrzej Wendrychowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wykluczone! Atlas to mit z mitologii, a słonie i żółwie to fakt! :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Co Wy ludzie telewizji nie oglądacie? ATLAS to przecież klej OK!
ELAN

23. Data: 2003-01-09 16:44:23

Temat: Re: przypomne czym zaistniałam na grupie-brzoza papierowa
Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to takiego PKWŁ? Bo mi się kojarzy tylko z Państwowym Kurna Wydawnictwem
Łączności. To nie to???? ;-)
Wojtek

24. Data: 2003-01-09 17:06:21

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Wojtek

> A co to takiego PKWŁ? Bo mi się kojarzy tylko z Państwowym Kurna
> Wydawnictwem Łączności. To nie to???? ;-)
> Wojtek

Skąd wiedziałeś-jasnowidz czy co :-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

25. Data: 2003-01-09 19:23:06

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Ale przeciez slonie stoja na zolwiach.

Konkretnie, to tylko na jednym. A'Tuinie.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz przyglądając się grze o Davis Cup,
Źle anglikański poczuł się biskup.

26. Data: 2003-01-09 21:31:50

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEMEKLDGAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Behalf Of Marta
> (...)

> Dobrze ćwierkają :-))
> :-) www.ogrod-botaniczny.pl
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody
:-)))

A skąd tam się wzięła?

Marta zinteresowana wyjątkowo

27. Data: 2003-01-09 23:19:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> A nie na takim dobrze zbudowanym mężczyźnie ?
> Atlas mu czy jakoś :-))

Atlasowi Zeus kazal (za kare) trzymac niebo.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

28. Data: 2003-01-10 08:16:30

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEKKDGAA.abies@ogrod-bot
aniczny.pl...

> Behalf Of Katarzyna Tkaczyk

> Można, można grupa dopiero się zawiązuje:-)
> Zostałaś w głosowaniu niejawnym Prezesem Grupy Fanów Brzóz.
> Moje gratulacje:-)
> Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
> Bogusław Radzimierski.
> www.ogrod-botaniczny.pl

Oj, marna ze mnie prezesina z jedną brzozą brodawkowatą "Purpurea" i B.nana.
Prezes powinien świecić przykładem. A tak na marginesie to nie da się tej
brzozy papierowj wysiać. Podobno siewki brzóz dosyć szybko rosną.
Kaśka

29. Data: 2003-01-10 08:19:02

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avkpnp$9ek$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
> [...]
Kaśka, która wie tylko gdzie można dostać brzozy brodawkowe"Aurea" i
"Lacinata", też zainteresowana.

30. Data: 2003-01-10 08:38:36

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Katarzyna Tkaczyk
(....)
> A tak na marginesie to nie da się tej
> brzozy papierowj wysiać. Podobno siewki brzóz dosyć szybko rosną.
> Kaśka

Wysiać można, ale pokolenie będzie zdecydowanie się różniło od rośliny
matecznej.
Tylko szczepienie daje gwarancję że uzyskamy identyczny egzemplarz.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

a mnie chce sie .......
Nie jest dobrze... :-((