przyprawa suszone pomidory, ale gdzie?

1. Data: 2005-10-13 07:54:38

Temat: przyprawa suszone pomidory, ale gdzie?
Od: "Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie, ale przelecialam google, bylam na stronie zarowno Knorra jak i
Kamisa. Mianowicie, kiedys ktos na grupie zachwalal przyprawe pt. suszone
pomodory, ze to sie rozsmarowuje na chlebie, itd, podawal nawet link. Nie
moge tego znalezc ani w Geancie, Leclerku, Tesko czy innych. Moglabym się
dowiedziec, o jaka firme chodzi?
Asia

2. Data: 2005-10-13 08:11:47

Temat: Re: przyprawa suszone pomidory, ale gdzie?
Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moge tego znalezc ani w Geancie, Leclerku, Tesko czy innych. Moglabym się

Kamis - takie fajne okrągławe słoiczki
Ja widziałam tą przyprawe w sklepach społem :-) w Katowicach ale jak się
zdecydowałam w końcu na zakup to wymiotło ją z półek :(

Pzdr
Akna

3. Data: 2005-10-13 08:23:14

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kamisa. Mianowicie, kiedys ktos na grupie zachwalal przyprawe pt. suszone
> pomodory, ze to sie rozsmarowuje na chlebie, itd,

chyba posypuje chleb, bo to suche jest a nie kremowe...

pomidorów w sklepie nie widziałam tylko paprykę suszoną z tej serii.

pozdrawiam
Basia

4. Data: 2005-10-13 08:29:05

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moge tego znalezc ani w Geancie, Leclerku, Tesko czy innych. Moglabym się

Asiu nie wiem skąd jesteś ale ja tą przyprawę kupuje w Geancie we Wrocławiu
i naprawdę polecam, zero "sztucznej" chemii a smak boooski.
Może popatrz dobrze u siebie skoro są w jednym sklepie tej sieci to wydaje
mi się, ze w innym tez powinny być, ale jak pisze tylko mi się wydaje.

Anet

5. Data: 2005-10-13 09:57:18

Od: "timszel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> wrote in message
> [...]
> moge tego znalezc ani w Geancie, Leclerku, Tesko czy innych. Moglabym się

W Poznaniu kupuję w Piotrze i Pawle, ale w małych sklepach też widziałam.

6. Data: 2005-10-13 10:58:36

Od: "Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Może popatrz dobrze u siebie skoro są w jednym sklepie tej sieci to wydaje
> mi się, ze w innym tez powinny być, ale jak pisze tylko mi się wydaje.

Ja z Warszawy, ale naprawde nie widzialam. A jak to wyglada, to jest sypkie,
a nie w postaci pasty? I jak się nazywa dokladnie?
A.

7. Data: 2005-10-13 11:04:36

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia <asiuniap@_no_spam_wp.pl> napisał(a):

tylko mi się wydaje.

> Ja z Warszawy, ale naprawde nie widzialam. A jak to wyglada, to jest sypkie,
> a nie w postaci pasty? I jak się nazywa dokladnie?

http://www.kamis.pl/x.pro/ModProducts/ShowProduct/17
0/21/

yas

8. Data: 2005-10-13 11:16:56

Od: "Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga " <

Wielkie dzieki. Nie widzialam tego w sklepach, moze wykupione? :))
A.

9. Data: 2005-10-13 14:14:15

Od: Inga <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiunia napisał(a):
> Użytkownik "Aga " <
>
> Wielkie dzieki. Nie widzialam tego w sklepach, moze wykupione? :))
> A.

Było w Carrefurze na Bemowie
G.

10. Data: 2005-10-13 18:34:12

Od: "_Madzik_" <i...@w...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

a w 3mieście ? W Bomi chociaż super zaopatrzone nie widziałam :(((
Magda

macie fajne przepisy
Torty dla dzieci
Torty dla dzieci