przyswajalnosc tluszczow...

1. Data: 2002-06-28 10:49:04

Temat: przyswajalnosc tluszczow...
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...a nie tluszczy, jak niektorzy mawiaja (mialam polonistke - kose:-)
Kiedys ktos na grupie (moze Leszek) pisal na ten temat. Zapamietalam, ze
max. w ciagu doby mozemy przyswoic 14 g tluszczu. 1 g tl. = 9 kcal, 14 g =
126 kcal. A jesli tak, to mam pytanie: jesli wypije pol butelki oliwy czy to
oznacza, ze dostarcze max. 126 kcal? Jak to jest? Czy ktos dysponuje
materialami na ten temat?
Z gory dziekuje, Iza

2. Data: 2002-06-28 10:56:51

Temat: Re: przyswajalnosc tluszczow...
Od: "e-dziunia" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jesli tak, to mam pytanie: jesli wypije pol butelki oliwy czy to

hmmmmm, smacznego ;)

Edyta

3. Data: 2002-06-28 11:11:27

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-dziunia" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> hmmmmm, smacznego ;)

dzieki:-)
juz poprawiam sie:
a jesli zjem 1 kostke masla......?
lepiej?

pozdr, Iza
ps. chodzi o to, ze ktos niedawno spieral sie ze mna o czysto matematyczne
przeliczanie kalorii dostarczanych i spalanych. Ja o insulinie - on wciaz o
matematyce. Oboje mamy poniekad racje, ale chce sprowadzic do absurdu *samo*
obliczanie kalorii.

4. Data: 2002-06-28 12:59:43

Od: "Zbyszek" <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> max. w ciagu doby mozemy przyswoic 14 g tluszczu. 1 g tl. = 9 kcal, 14 g =

Myślę, że źle skojarzyłaś. Taką ilość organizm jest w stanie przyswoić w
ciągu 1 godziny.
Zbyszek

5. Data: 2002-06-28 21:49:06

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a nie tluszczy, jak niektorzy mawiaja (mialam polonistke - kose:-)
> Kiedys ktos na grupie (moze Leszek) pisal na ten temat. Zapamietalam, ze
> max. w ciagu doby mozemy przyswoic 14 g tluszczu.

W ciągu godziny, a nie doby.

jesli wypije pol butelki oliwy czy to
> oznacza, ze dostarcze max. 126 kcal?

Dostaniesz biegunki :)

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2002-06-28 21:56:04

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. chodzi o to, ze ktos niedawno spieral sie ze mna o czysto matematyczne
> przeliczanie kalorii dostarczanych i spalanych.

Tycie nie jest związane wprost z nadmiarem kalorii, ponieważ do zawiązania
tkanki tłuszczowej potrzebne są węglowodany.

Jeżeli jednak chodzi o chudnięcie, to należy jeść mniej kalorii niż wynosi
zapotrzebowanie organizmu.

Pozdrawiam
Leszek

7. Data: 2002-06-29 07:25:07

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" napisal:

> Tycie nie jest związane wprost z nadmiarem kalorii, ponieważ do zawiązania
> tkanki tłuszczowej potrzebne są węglowodany.

czy to oznacza, ze Eskimos nie ma szansy utyc?

8. Data: 2002-06-29 07:29:49

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" napisal:

> jesli wypije pol butelki oliwy czy to
>
> Dostaniesz biegunki :)

baardzo mozliwe:)
kiedys spotkalam sie ze stwierdzeniem, ze taki eksperyment w polaczeniu z
sokiem z cytryny to najlepszy "Karcher" dla watroby i drog zolciowych.
Oczywiscie taka sztuczke mozna sobie zrobic raz na jakis czas i to nie jest
"zabojcze":-))))

pozdr, Iza

9. Data: 2002-06-29 17:32:06

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy to oznacza, ze Eskimos nie ma szansy utyc?

Szansę pewnie ma. Eskimosi jedli (mówimy o tych na diecie dla nich
naturalnej) dużo białka, a białko zamienia się na węglowodany.

Pozdrawiam
Leszek

Co to za dieta?
Re: need help losing weight fast