przywitanie

1. Data: 2002-10-22 13:00:31

Temat: przywitanie
Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sobie czytam grupe od czasu jakiegos (czyt. dluzszego) i chyba powinnam
sie przywitac:-))

witam wiec:-)

anya

1. Data: 2002-10-22 13:08:51

Temat: Re: przywitanie
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anya" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> tak sobie czytam grupe od czasu jakiegos (czyt. dluzszego) i chyba
powinnam
> sie przywitac:-))
>
> witam wiec:-)
>
> anya

Witaj miło Cię czytać:))

Ania

1. Data: 2002-10-23 04:23:06

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Onet w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Witaj miło Cię czytać:))

milo:-) wnioskuje po ilosci przywitan, ze albo zostalas wydelegowana, albo
grupa nie uznaje nowych osob....

anya

1. Data: 2002-10-23 07:02:28

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> milo:-) wnioskuje po ilosci przywitan, ze albo zostalas wydelegowana, albo
> grupa nie uznaje nowych osob....
> anya

zostala wydelegowana:))))
witaj w kuchni

Jola L-L

1. Data: 2002-10-23 07:48:11

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

anya:
> Użytkownik Ania Onet w wiadomości do grup dyskusyjnych

> milo:-) wnioskuje po ilosci przywitan, ze albo zostalas wydelegowana, albo
> grupa nie uznaje nowych osob....

Komisarycznie. Wrazie co ustawimy się szpalerem i powiewając sztandarami
(kolor do uzgodnienia) będziem wrzeszczeć "kuchnia z anyą!!!!"

Witam od siebie.

Waldek, Berlin, południowy zachód

1. Data: 2002-10-23 10:21:59

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok w wiadomości do grup dyskusyjnych >

Komisarycznie. Wrazie co ustawimy się szpalerem i powiewając sztandarami
> (kolor do uzgodnienia) będziem wrzeszczeć "kuchnia z anyą!!!!"

zaczyna mi sie coraz bardziej podobac:-) tylko nijak sie na kolor
zdecydowac nie potrafie:-P

> Witam od siebie.

milo:-)

> Waldek, Berlin, południowy zachód

anya, Czestochowa, polnocny zachod

1. Data: 2002-10-23 11:26:45

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja również witam - ale ja to tutaj króciutko jestem - mimo wszystko hello
Smoczyca Gdańsk

1. Data: 2002-10-23 11:36:04

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3DB6543B.5060106@ukbf.fu-berlin.de...

> Komisarycznie. Wrazie co ustawimy się szpalerem i powiewając sztandarami
> (kolor do uzgodnienia) będziem wrzeszczeć "kuchnia z anyą!!!!"

A ja dodatkowo mogę wręczyć symboliczny kwiatek - właśnie zaczynają
kwitnąć storczyki.

Witaj anya :-)), ja też jestem tu od niedawna .

Pozdrawiam, Stokrotka

1. Data: 2002-10-23 12:15:21

Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Ania Onet w wiadomości do grup dyskusyjnych

> milo:-) wnioskuje po ilosci przywitan, ze albo zostalas
> [...]
Witam Cię również, ja też od niedawna i też jedna osoba mnie powitała więc
tak chyba na tej grupie jest.
Pozdrowienia ze smakiem śle Asia M.

1. Data: 2002-10-23 13:24:32

Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj równiez od e mnie sle Ci słoneczny kwiatuszek, bo wiosna wróciła
lub późne lato. Mnie również witała jedna osoba, chyba . Niestety
pojawiam sie na grupie nie za czesto i moze stad to wszystko. Jesli moge
to słuze pomocą, wkupne tez było - choc dawno wiec mam nadzieje ze mnie
grupa przyjela ?
Aniab

Omlet - pytanie
Pigwa plus jablko