przyzwyczajenia

1. Data: 2003-11-19 21:21:04

Temat: przyzwyczajenia
Od: "EM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :-) mam dla Was pytanko, czy macie jakies przyzwyczajenia kosmetyczne, albo
rytualy ? Ja np. gdy mi jest strasznie zimno kapie sie w wielkie wannie
wypelnionej woda, tylko przy swieczkach, uwielbiam wtedy patrzec przez okno
(lezac w tej wannie oczywiscie)i obserwowac dym, ktory wylatuje z komina. Moim
przyzwyczajeniem kosmetycznym np. stosowanie "maseczki" z najzwyklejszego kremu
nivea na usta. Robie to przed spaniem, klade sobie jej odpowiednio duzo, ze az
usta mam biale - gdy sie budze to przez caly dzien nic na nie nie musze
stosowac, takie sa nawilzone i gladziutkie.

1. Data: 2003-11-19 23:06:13

Temat: Re: przyzwyczajenia
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

EM wrote:
> [...]
> az usta mam biale - gdy sie budze to przez caly dzien nic na nie nie
> musze stosowac, takie sa nawilzone i gladziutkie.

Nie wiem, czy mam jakieś oryginalne nawyki jeśli chodzi o pielęgnację skóry.
Napewno zawsze przed pójściem spać dokładnie zmywam makijaż, w ogóle staram
się nawet nie odbywać krótkiej drzemki jeśli mam make-up na twarzy. Aha, i
prawie w ogóle nie dotykam buzi rękoma, a zwłaszcza gdy jestem poza domem.
Nie chcę w ten sposób nanieść jakichś bakterii na cerę i nie powodować
zmarszczek. Dlatego rzadki podpieram policzek dłonią, nie trę czoła, nie
naciągam skóry przy oczach itd. Maseczki stosuję raczej tradycyjne, zwykle
oczyszczające, ponieważ tylko takie są najlepsze do mojego typu cery. Staram
się też w miarę regularnie nawilżać skórę i od czasu do czasu odwiedzam
saunę, która idealnie oczyszcza ciało z toksyn. Wtedy cera jest zwykle
miękka i ładnie odświeżona.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-19 23:27:11

Temat: Odp: przyzwyczajenia
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usta mam biale - gdy sie budze to przez caly dzien nic na nie nie musze
> stosowac, takie sa nawilzone i gladziutkie.

ja robię to samo, ale z wazeliną. nie tylko w nocy, w dzień tez używam jej
zamiast kremu/błyszczyku. rezultaty lepsze niż przy jakichkolwiek
kosmetykach do ust. polecam:)
kroofka

1. Data: 2003-11-20 07:28:11

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EM" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
okno
> (lezac w tej wannie oczywiscie)i obserwowac dym, ktory wylatuje z komina.

To z kominem to swietna sprawa. Gdybym miala okno w lazience, tez bym sie
patrzyla :)) Uwielbiam wpatrywac sie w dym z komina.
Ja mam swoje takie przyzwyczajenie, moze nie kosmetyczne, ale zwiazane z
lazienka. Zawsze wchodze do lazienki z kawa :) Kawe stawiam na umywalce i
robie makijaz. Od czasu do czasu pociagam lyczek ciemnej ambrozji i kiedy
juz kubek jest pusty, nakladam szminke :) Nawyk podlapalam od mojej
tesciowej. Niesamowicie mnie relaksuje.

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-20 08:25:58

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

EM > Hej :-) mam dla Was pytanko, czy macie jakies przyzwyczajenia
kosmetyczne, albo
EM> rytualy ?

Mam, choc nazwałabym to uzależnieniami ;-) Kiedys nie umiałam wyjść z domu
bez czarnych kresek na dolnej powiece (ale, dzięki Bogu, przeszło mi). Co do
wieczornych rytuałów, to przed pójściem spać wyglądam zabawnie, bo mam w
zwyczaju punktowo nakładac na swoją buźkę pastę cynkową (jeżeli są na niej
jakiekolwiek ranki) lub benzacne (jeżli są jakieś krostki), a na usta maść z
wit. A w ogromnych ilościach... Inaczej bym chyba nie mogła zasnąć....

Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-11-20 12:02:40

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Nov 2003 08:28:11 +0100, Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> <> wrote:
[...]

ja tez zwykle popijalam kawe miedzy pudrem a tuszem do rzes, bardzo
przyjemny rytual. ale ostatnio sie odzwyczajam od porannej kawy w ramach
zdrowego trybu zycia :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-20 12:42:23

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> ja tez zwykle popijalam kawe miedzy pudrem a tuszem do rzes, bardzo
> przyjemny rytual. ale ostatnio sie odzwyczajam od porannej kawy w ramach
> zdrowego trybu zycia :)

dlatego ja zaczelam pijac kawe inke :)

afa

1. Data: 2003-11-20 13:56:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"^..^_)" wrote:

> dlatego ja zaczelam pijac kawe inke :)

A co niezdrowego jest w porannej kawie? Oczywiście samo wstawanie
rano nie jest zdrowe, a bez kawy to juz wogóle byłoby bez sensu ;-)

Krycha

1. Data: 2003-11-20 14:13:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Nov 2003 13:42:23 +0100, ^..^_) <> wrote:
[...]
:
: dlatego ja zaczelam pijac kawe inke :)

o, dobra mysl, zaraz sobie zaparze "kawe sojowa Katarzyna" :)

kasica

1. Data: 2003-11-20 14:32:21

Od: "^..^_\)" <^..^_)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> A co niezdrowego jest w porannej kawie? Oczywiście samo wstawanie
> rano nie jest zdrowe, a bez kawy to juz wogóle byłoby bez sensu ;-)

kawa jest niezdrowa, wyplukuje magnez i cos tam jeszcze.

afa

cebulowy zapach
Skuteczne oczyszczanie twarzy [WROC]
CASTING KRAKÓW