psp-chat

1. Data: 2002-06-07 16:17:33

Temat: psp-chat
Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu zajrzałam na psp-chat i pojawił się bardzo ciekawy,
mnie bardziej bawiący napis, cytuje: wygląda na to, że jesteś sam(a);
poczekaj chwile, a jeśli nikt nie pojawi się przyjdź później.
Bawi, bo wiem już, że mogłabym czekać w nieskączoność
lub do czwartku - o tym dowiedziałam się z waszych zaproszeń :)
...ciekawość górą, a chęć poznania grupowiczów jeszcze większa
sprawiła, że zajrzałam na chwile. Spodziewałam się tłumu,
a tu zaledwie parę osób.
Moje pytania: jaka część grupowiczów, w ogóle korzysta z psp-chat?
i czy faktycznie jesteście zainteresowani taką formą kontaktu?

maria

1. Data: 2002-06-07 16:27:19

Temat: Re: psp-chat
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "maria" napisala:

> Moje pytania: jaka część grupowiczów, w ogóle
> korzysta z psp-chat?

Ja jeszcze ni razu...

> i czy faktycznie jesteście zainteresowani taką
> formą kontaktu?

Mam niesamowita ochote :) Jednak jakos nigdy nie moge sie zebrac,
zapominam, nie mam czasu itp. :(

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-06-07 16:49:18

Od: "Vicky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maria" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Jakiś czas temu zajrzałam na psp-chat i pojawił się bardzo ciekawy,
> mnie bardziej bawiący napis, cytuje: wygląda na to, że jesteś sam(a);
> poczekaj chwile, a jeśli nikt nie pojawi się przyjdź później.

Tak to jest bardzo zabawne zwłaszcza jeżeli się wchodzi o "dziwnych" porach dnia :-)
Co mnie się czasem zdarza :-)

> Moje pytania: jaka część grupowiczów, w ogóle korzysta z psp-chat?
> i czy faktycznie jesteście zainteresowani taką formą kontaktu?

Przypominam sobie o chacie za późno (piątek) albo za wcześnie (poniedziałek) Jak za
póxno to wiadomo trudno. ale jak za wcześnie? To co? Mam czekać?

Pozdrawiam, Vicky

--
Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-07 16:58:57

Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg"
> Mam niesamowita ochote :) Jednak jakos nigdy nie moge sie zebrac,
> zapominam, nie mam czasu itp. :(

Gorąco zachęcam:), tym bardziej, że jest to konkretne grono psp
i jak - zasugerowano na psp-chat - nie ma tu zboczeńców(?)
kolejny argument; w postach coraz częściej pojawiają się tematy uboczne,
bardziej przypominające prywatną rozmowę niż kontynuacje tematu,
więc może tak spróbować??

pozdrawiam
maria

1. Data: 2002-06-07 18:48:21

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś czuję że będzie problem ;>

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-06-07 19:30:54

Od: "maria" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky"

> Coś czuję że będzie problem ;>
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Widząc zainteresowanie samym tematem może i tak :(
Korzystasz z gg - to może być całkiem dobra
metoda powiadamiania o spotkaniach psp-chat,
zwłaszcza dla zapominalskich ;)
Co o tym sądzisz?

Pozdrawiam Vicky :)
maria

1. Data: 2002-06-07 19:34:05

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widząc zainteresowanie samym tematem może i tak :(
> Korzystasz z gg - to może być całkiem dobra
> metoda powiadamiania o spotkaniach psp-chat,
> [...]
Jasne czemu nie :)
Ale akurat z tymi kłopotami to chodziło mi raczej o tą drugą Vicky ;) -
czyli dwie Vicky - jeden nick :>

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-06-07 20:10:37

Od: "Vicky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ale akurat z tymi kłopotami to chodziło mi raczej o tą drugą Vicky ;) -
> czyli dwie Vicky - jeden nick :>
>
> Pozdrawiam
> Vicky

Może i będzie :-)) Bo nie pamiętam czy logowałam się jako "Vicky" czy jako "Vickys81"
:-)))) Ale zobaczymy :-)))

Pozdrawiam, Vicky
--
Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-07 20:14:50

Od: "Vicky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Vicky
>
> Może i będzie :-)) Bo nie pamiętam czy logowałam się jako "Vicky" czy jako

To już informuję: problemu nie będzie. Logowałam się jako Vickys81 :-)) O ile dobrze
pamiętam login "Vicky" był już wówczas zajęty :-))))

Pozdrawiam, Vicky
--
Easy contact with me is:
v...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-07 22:49:25

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

maria wrote:

> Moje pytania: jaka część grupowiczów, w ogóle korzysta z psp-chat?
> i czy faktycznie jesteście zainteresowani taką formą kontaktu?

Zanim dojde w czytaniu do postow przypominajacych o chacie juz jest
piatek ;)
Zreszta jestem introwertykiem - na goraco umiem tylko grac w ping-ponga
slownego.

Flyer

studia na wydz.psychologii
Re: Urzędnika portret własny