psphome - N-ta prosba

1. Data: 2003-11-18 07:54:06

Temat: psphome - N-ta prosba
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam prosbe o NIE ZAMIESZCZANIE MOICH POSTOW
z psp ani w calosci ani we fragmentach na stronach serwisu
www psphome bez mojej zgody.

PS: co za pierdolone kurwy ludzkie tworza te cale jebane psphome? ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-18 08:00:20

Temat: Re: psphome - N-ta prosba
Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> PS: co za pierdolone kurwy ludzkie tworza te cale jebane psphome? ;)
>
> Czarek

Po części te z którymi gadasz
tutaj i nawet o tym nie wiesz
Edyta

1. Data: 2003-11-18 08:36:19

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Edyta> miał rację
<news:bpcjec$j5e$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:

> Użytkownik "cbnet" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

spełnijcie mu tę jego prośbę.
czemu drażnicie zwierzęta?

--
robak tu, robak tam
ja na niego proszek mam

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-11-18 08:38:29

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:bpclej$nsd$1@news2.ipartners.pl...
> wydawało się że <Edyta> miał rację
> <news:bpcjec$j5e$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:

> spełnijcie mu tę jego prośbę.
> czemu drażnicie zwierzęta?

:-)))))))))))))))))
Edyta

1. Data: 2003-11-18 09:43:51

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:bpclej$nsd$1@news2.ipartners.pl...

> spełnijcie mu tę jego prośbę.
> czemu drażnicie zwierzęta?

;)))

rozbawiłeś mnie
co dziś rano wcale nie jest takie proste...

Natalia
ps. to jeden z lepszych postów jakie tu czytałam!

1. Data: 2003-11-18 09:50:53

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Nov 2003 09:36:19 +0100, "tren R"
<t...@s...na.sojusze> wrote:

>spełnijcie mu tę jego prośbę.
>czemu drażnicie zwierzęta?

MZ chodzi o zasady. Gdyby któryś z Grupowiczów poprosił o usunięcie
jakiegoś konkretnego fragmentu swojej wypowiedzi ze strony, bo np.
przedstawia go w niewłaściwym świetle itp., prośbę taką należałoby
spełnić (kwestia przyzwoitości). Żądanie (bo to nie jest prośba,
biorąc pod uwagę "pierdolone kurwy") nie zamieszczania *żadnych*
postów jest już jednak nadużyciem uczestnika społeczności usenetowej.
Grupa dyskusyjna jest przestrzenią publiczną. Każdy, kto tu się
wypowiada, powinien się liczyć z tym, że inni będą go cytować. Jeśli
ktoś tego nie chce, niech nie wypowiada się publicznie. A że niektóre
wypowiedzi cbneta kompromitują go, to już inna sprawa.

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-11-18 09:52:46

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia:
> ps. to jeden z lepszych postów jakie tu czytałam!

A czy zastanawialas sie co _pobudza_ tr-a do tej jego 'blyskotliwosci'? :))

PS: obstawiam: 'mysl' o realnej perspektywie uzupelnienia niedoboru
c2h5oh (lub pochodnych) w organizmie. ;)))

Czarek

1. Data: 2003-11-18 10:37:15

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Amnesiak> miał rację
<news:abqjrvo33fecrh8i7s0vhi06ss4osg1qan@4ax.com> ale:

> MZ chodzi o zasady.

byc może.
zgodnie z moimi zasadami, nie zatrzymuję gości na siłe,
jesli mi mówią, że chcą juz iść. nie wywieszam tez na scianach
cytatów z ich wypowiedzi, mimo ze byli u mnie i w towarzystwie takie
słowa padły.
a jesli juz miałbym taka galerię, to wieszałbym co mi się zywnie podoba,
ale na wyraźne 'nie' - spełniłbym prosbę.

z czystej życzliwości.

--
tren R
wypijmy za błendy

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-11-18 15:18:03

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:bpcshh$st4$1@news2.ipartners.pl...
/.../

> [...]
> jesli mi mówią, że chcą juz iść. nie wywieszam tez na scianach
> cytatów z ich wypowiedzi, mimo ze byli u mnie i w towarzystwie takie

Zgadzam się. Złamanie tej zasady było podyktowane stanem wyższej
konieczności, tak samo jak wszystkie cytay i przeniesienia fragmentów
postów róznych opsób z różnych miejsc usenetu - tutaj.
Propozycja zrobienia czegoś takiego, póki co spaliła na panewce
więc...
:).

> a jesli juz miałbym taka galerię, to wieszałbym co mi się zywnie podoba,
> ale na wyraźne 'nie' - spełniłbym prosbę.
>
> z czystej życzliwości.

Tak jest. Z czytej zyczliwości jeden post cbneta jaki udało mi się znaleźć
w Wp zostanie zdjęty, Problemu nie byóby już dawno gdyby nie efekty
uboczne w postaci manifestowania przez niezainteresowanego Czarka
swej niechęci do wiadomo czego.

> --
> tren R
> wypijmy za błendy

All

1. Data: 2003-11-18 17:22:31

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <... z Gormenghast> miał rację
<news:bpdmu7.3vs9jpb.1@ghost.h0eb8e2bd.invalid> ale:

> Problemu nie byóby już dawno gdyby nie efekty
> uboczne w postaci manifestowania przez niezainteresowanego Czarka
> swej niechęci do wiadomo czego.

czyzbyś dał się ponieść emocjom?

--
Dla zrobienia kariery nie tyle konieczna jest inteligencja,
ale zbędna jest subtelność.

Talleyrand

..zycie we lzach... (dlugie) sory...
Bezsenenność w sieci.
Przyobiecane:Psychologia zdrowia dla redakcyjnej weny psp ;)
INFORMACJE POTRZEBNE
Oczy dzieci