psycha

1. Data: 2000-11-08 17:32:57

Temat: psycha
Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie dreczyly Was w tym podlym zyciu mysli samobojcze, czy nie uwazacie
ze zamiast z dnia na dzien stawac sie coraz wiekszym fenolem: coraz wiecej
pic, brac dziwne tabletki w ilosci grozacej utracie zycia... nie lepiej
bedzie poprostu strzelic sobie w leb... wtedy przynajmniej rodzina pomysli
sobie ze umarl bo mial problemy, z ktorymi nie mogl sobie poradzic, mogl cos
w zyciu osiagnac... a nie jako alkoholik, narkoman, czy zwykly (przepraszam
za wyrazenie) pierdolony len, dla ktorego smierc byla po prostu ucieczka od
pracowania nad soba, swoim charakterem....
Qrde jestem podpity i mam dosc tego podlego zycia....

1. Data: 2000-11-08 18:58:13

Temat: Re: psycha
Od: "sen" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stary, piję z Tobą. Do dna!!!

Użytkownik Hory <h...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uc365$mrr$...@m...toi.tarnow.pl...

1. Data: 2000-11-08 19:29:06

Od: "Marta" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwłaszcza te dziwne tabletki...Znasz tą przyjemność łykania różnych rzeczy,
byle duuuużo?
A co do myśli, to jeszcze nie doszłam do etapu tych samobójczych. Na razie
myślę, że świiat jest do kitu.
Marta

1. Data: 2000-11-08 19:36:36

Od: "Hory" <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sen <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uc7l7$5ar$...@n...tpi.pl...
> Stary, piję z Tobą. Do dna!!!

Bog Ci zaplac (bo ja nie mam z czego) dobry czlowieku... wypijmy za to
pojebane zycie, niech sie jak naszybciej skonczy

1. Data: 2000-11-08 19:38:29

Od: "Kuba 2099" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

> [...]
od
> pracowania nad soba, swoim charakterem....

Miałem takie myśli, ale w podstawówce. Już teraz nie pamiętam nawet co mi
się nie układało - to był chyba taki głupi wybryk. Mówiłem o tym swojej
najlepszej przyjaciółce i takie tam.

Tobie dam jedną radę: nie rób tego. Postaraj się zebrać do kupy (wiem że to
bardzo ciężko czasem), powoli, systematycznie zacznij porządkować swoje
sprawy, pomyśl o przyszłości, o najbliższych, chyba że takowych nie masz, to
wtedy ciężko. Osobiście jestem pewny, że nie zrobiłbym tego nigdy w życiu
prawdopodobnie z braku odwagi.

pozdrowienia
Kuba 2099

1. Data: 2000-11-08 20:06:40

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jak wytrzeżwiałeś możesz po prostu określić wyrażnie twoje problemy?
Narkomania? Alkoholizm? A jakie podłoże tego wszyskiego?
Wtedy może ktoś Ci coś rozsądnego poradzi.
Pa Ewairena

1. Data: 2000-11-08 20:11:19

Od: "ktos" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Qrde jestem podpity i mam dosc tego podlego zycia....
>
> No to nad czym Ty sie jeszcze zastanawiasz , strzel sobie w leb i nie
zastanawiaj sie tyle .Chcesz to mozemy razem sobie strzelic w leb , bedzie
zabawniej , co Ty na to?

1. Data: 2000-11-08 21:39:38

Od: b...@s...eu.org (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, ktos na pl.sci.psychologia napisał(a):

>zastanawiaj sie tyle .Chcesz to mozemy razem sobie strzelic w leb , bedzie
>zabawniej , co Ty na to?

Chlopaki - niektorym naprawde niewiele potrzeba i byle piorko moze
przewazyc szale, wiec proponuje mimo wszystko popisac o czyms innym albo
moze pogadac o problemie/ach a nie o takim sposobie ich rozwiazania..?
Taki stan nie nastraja do myslenia o kims/czyms innym ale jednak moze
sprobujecie?

Bartek
b...@s...eu.org , PGP 5.x key id:0xDB53615D

...Jak się nie ma co się lubi, to się nie ma.

1. Data: 2000-11-08 23:11:04

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> A co do myśli, to jeszcze nie doszłam do etapu tych samobójczych. Na razie
> myślę, że świiat jest do kitu.

Dlaczego? Nie umiesz dostrzec pozytywnych aspektow zycia? Czy patrzac
z boku na czyjes problemy uwazasz, ze nie ma on(a) po co zyc, ze jego/jej
istnienie nie ma sensu?

--

-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@i...com
UIN: 4017758

1. Data: 2000-11-09 07:52:31

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawiaj sie tyle .Chcesz to mozemy razem sobie strzelic w leb , bedzie
> zabawniej , co Ty na to?

Wiesz co? Sam se strzel i odpierdol się od innych.

rgr

Gorycz
Ostatni raz:moja opowieść...
podswiadomosc