psycholog :)

1. Data: 2001-06-20 12:43:34

Temat: Re: psycholog :)
Od: "Cienki" <n...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

> nie chce myśleć co by się stało gdyby wszedł mężczyzna do pokoju pełnego
> psycholoszek,
chciałeś napisać psychoLASEK...
cienki

1. Data: 2001-06-20 22:09:53

Temat: psycholog :)
Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedawno przeczytalem ciekawe zdanie. chyba nawet w nim jest troche prawdy
:))

psycholog to facet, który obserwuje innych,
kiedy piękna dziewczyna wchodzi do pokoju.

pozdrawiam
mr baalberith

1. Data: 2001-06-20 22:24:38

Od: "Rinaldo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> wrote in message
> niedawno przeczytalem ciekawe zdanie. chyba nawet w nim jest troche prawdy
> :))
>

> psycholog to facet, który obserwuje innych,
> kiedy piękna dziewczyna wchodzi do pokoju.

Skad wiesz, ze jest w tym zdaniu troche prawdy?
Rinaldo

1. Data: 2001-06-21 00:05:01

Od: "Coenve" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rinaldo" <r...@g...pl> wrote in message

> "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> wrote in message

> Skad wiesz, ze jest w tym zdaniu troche prawdy?
> Rinaldo

Bo znaczy tyle, że istnieje zauważalna statystyczna korelacja dodatnia
pomiędzy liczbą epizodów z życia świata, w których piękna dziewczyna wchodzi
do pokoju okupowanego przez mężczyzn, w tym psychologa a dostrzegalnym,
notowalnym i być może intencjonalnym, choć niekoniecznie w pełni
uświadomionym aktem obserwacji pozostałych przez rzeczonego psychologa.

Pozdrawiam,
Coenve

1. Data: 2001-06-21 01:24:32

Od: "DEiMOss" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Coenve" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> notowalnym i być może intencjonalnym, choć niekoniecznie w pełni
> uświadomionym aktem obserwacji pozostałych przez rzeczonego psychologa.

Nie dalo sie trudniej? ;)
Wedlug mnie, psycholog nie obserwuje kogos kto jest obiektem. Obserwuje
tych, ktorzy interesuja sie czyms, w tym przypadku dziewczyna [nazywajac ja
brzydko, obiektem], ktora wchodzi do pokoju. On w podswiadomosci wie, ze
patrzac sie na nia bedzie tylko "kolejnym". Chce byc czyms wiecej i patrzy
na nich. Dziewczyne mozna zobaczyc na ulicy - praktycznie wszedzie. A
"napalencow" juz rzadziej.
Jesli zamotalem to przepraszam :).

--
[ DEiMOss ] : [ d...@p...fm ]
[ rAGE aGAINST tHE sCHOOL ]

"Snisz o tym, byc zyc wiecznie. I bedziesz zyl, ale tylko wtedy, gdy umrzesz
dzisiaj".
James Dean

1. Data: 2001-06-21 06:36:16

Temat: Odp: psycholog :)
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> psycholog to facet, który obserwuje innych,
> kiedy piękna dziewczyna wchodzi do pokoju.

a co sie stanie jesli psychologiem jest kobieta? ;-))))))))

1. Data: 2001-06-21 07:45:36

Od: "Robert A." <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> notowalnym i być może intencjonalnym, choć niekoniecznie w pełni
> uświadomionym aktem obserwacji pozostałych przez rzeczonego psychologa.

qurfa ale ty masz gadane, nie prościej powiedzieć że jest to empirycznie
udowodnione,
pozdr.
ra

1. Data: 2001-06-21 07:47:23

Od: "Robert A." <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w zupełności cię zrozumiałem - sam miałem kiedyś taką przygodę,
pozdr.
ra

1. Data: 2001-06-21 07:48:12

Od: "Robert A." <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co sie stanie jesli psychologiem jest kobieta? ;-))))))))

ta która wchodzi do pokoju?
pozdr.
ra

1. Data: 2001-06-21 07:51:30

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ta która wchodzi do pokoju?

tak to pierwsza obcja ........a druga

to ze facet siedzacy juz w pokoju ktory jest psychologiem tak naprawde jest
kobieta tylko przebrana za faceta !

Rekrutacja 2001/2002
"Sedona Method"
Jak Usprawnic pamiec - J.Veulani