psycholog czy psychoterapeuta?

1. Data: 2004-03-07 08:47:58

Temat: psycholog czy psychoterapeuta?
Od: "miinka" <miinka@o2_no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich,
mam pytanie w zwiazku z tematem, jaka jest roznica i czy w ogole jest, nie
moge sie pozbierac po zakonczonym zwiazku, do kogo powinnam sie zwrocic?
pozdrowionka
miinka

1. Data: 2004-03-07 08:59:17

Temat: Re: psycholog czy psychoterapeuta?
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miinka" <miinka@o2_no_spam.pl>

> [...]
> mam pytanie w zwiazku z tematem, jaka jest roznica i czy w ogole
> jest, nie moge sie pozbierac po zakonczonym zwiazku, do kogo

Moim zdaniem powinnaś się zwrócić do przyjaciela bądź przyjaciółki
któremu ufasz i jesteś w stanie powiedzieć szczerze co czujesz.
Może to być zarówno specjalista psycholog, psychoterapeuta,
psychiatra, spowiednik, członek rodziny lub znajomy/znajoma którzy
nie mają wykształcenia w kierunku analizy ludzkiej psychiki ale mają
doświadczenie ponieważ sami spotkali się z podobną sytuacją
więc mogą doradzić Ci jak inni sobie radzą z powracającymi
frustracjami. Oczywiście przełom może nastąpić wyłącznie w Tobie
gdy nauczysz się patrzeć na pewne sprawy dotyczące Twojej
przeszłości z dystansu i w pewien sposób "z przymróżeniem oka".
Nie jest to łatwe ale zapewniam Cię -- że jest możliwe. :-)
\|/ re:

1. Data: 2004-03-07 13:20:57

Od: "Andr3as" <primate@(chceszlizaczka?)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

psychoterapeuta powinien byc psychologiem lub psychiatra, a psycholog nie
musi byc psychoterapeuta

andr3

1. Data: 2004-03-08 15:18:26

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miinka" <miinka@o2_no_spam.pl> napisała:

> (..) nie moge sie pozbierac po zakonczonym zwiazku, do kogo powinnam sie
zwrocic?

Sadze, ze do psychoterapeuty.

Joanna

izolacja społeczna i shizofrenia
Help(desk;))
artykuly o wytlumaczeniu dziecku smierci
"Ca fait passer le temps"
studia - wyslucham rad