Re: psychologia kobiety - pytanie

1. Data: 2002-07-14 14:25:24

Temat: Re: psychologia kobiety - pytanie
Od: "Tomek ~B4" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
news:3D318548.D9F9E46B@astec.pl...

> Psychologia kobiety i mężczyzny jest taka sama - różnice są na poziomie
> każdej osoby.

Bylem swiecie przekonany ze sa pewne roznice (przynajmniej jesli chodzi o
zwiazki uczuciowe - wymagania i oczekiwania).

> Tu nie ma czarnej magii ani niemożliwości - po prostu trzeba poznać dobrze
> osobę, na której nam zależy i tyle.

Latwo powiedziec. Sa pewne fragmenty JEJ osobowosci o ktorych chociaz wiem
ze sa bardzo wazne i zwracamy na nie szczegolna uwage to nie potrafie ich
zinterpretowac wlasciwie.

> To stwierdzenie czy pytanie !?

pytanie i to calkiem ogolne

> to czyli co? Seks? Wtedy kiedy chcesz i ona chce. Jak Ty chcesz to ją
zaciągasz
> do łóżka, jeśli się daje to znaczy, że ona też chce i się dzieje. Proste.

Tak, Twoja metoda jest bardzo prosta ale ja chce byc pewny czego chce zanim
zaczne cokolwiek robic w tym kierunku - w tym caly problem

1. Data: 2002-07-14 21:31:32

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek ~B4 wrote:
> Bylem swiecie przekonany ze sa pewne roznice (przynajmniej jesli
> chodzi o zwiazki uczuciowe - wymagania i oczekiwania).

Nie ma. Przynajmniej płciowych. Są tylko osobnicze.

> Latwo powiedziec. Sa pewne fragmenty JEJ osobowosci o ktorych chociaz wiem
> ze sa bardzo wazne i zwracamy na nie szczegolna uwage to nie potrafie ich
> zinterpretowac wlasciwie.

Nie rozumiem - jakie konkretnie?

> pytanie i to calkiem ogolne

Jeśli pytanie to jest zbyt ogólne. Generalnie - ludzie tworzą różne związki.
W jednym jest partnerstwo w innych pantoflarstwo w innych zamordyzm.
Jedni wolą gdy inni za nich decydują, są mało kreatywni, a inni odwrotnie.
Cóż tu można innego pisać?

> Tak, Twoja metoda jest bardzo prosta ale ja chce byc pewny czego
> chce zanim zaczne cokolwiek robic w tym kierunku - w tym caly problem

No jeśli Ty nie jesteś pewny, że chcesz z nią sypiać to fakt nie ma po
co ciągnąć ją do łóżka. Ale jeśli wiesz, że chcesz to na co czekasz?
Delikatny ręczny masaż plecków zakończony masażem ustami czyni cuda :))

pozdrawiam
Arek

Re: Ciatacze - czyli obserwacje z wyjazdu...
Witam
dziś jest mi dobrze :)
"Ludzie przestali sie smiac..."
Matko! Ludzie!