Re: psychologia - wyzsza uczelnia

1. Data: 2000-07-05 10:34:04

Temat: Re: psychologia - wyzsza uczelnia
Od: j...@k...net.pl (Jacek O.) szukaj wiadomości tego autora

>Do znanych nazwisk już bez tytułów mogę dołaczyć - Reykowski, Bralczyk,
>Łukaszewski, rewelacyjna Krystyna Drat-Ruszczak, Mellibruda i wielu wielu
>innych.

To osoby pracujace w Dziekanacie ? ;-)
* Jacek Osicki *
j...@p...fm
UIN: 37117165

Tutaj moze znalezc sie Twoja reklama szczegoly http://www.promocja.kki.pl
Krakowski Komercyjny Internet http://www.kki.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-05 10:45:55

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Jacek O. <j...@k...net.pl>

> To osoby pracujace w Dziekanacie ? ;-)

Taaak, i załatwiają sprawy studenckie :-)))))

Pozdrawiam serdecznie
Monia

1. Data: 2000-07-05 11:15:49

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek O." wrote:

> To osoby pracujace w Dziekanacie ? ;-)

LOL. Ha! Dzieki. :) Po zwleczeniu sie z lozka i przeczytaniu tego posta
moj dzien moze byc juz tylko udany, a z pewnoscia wesoly. :)

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz

1. Data: 2000-07-06 10:57:49

Temat: Odp: psychologia - wyzsza uczelnia
Od: "Zielony" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć! to ja dorzucę jeszcze do znamienitego grona wykładowców w SWPS dr
Błażeja Szymurę. Na co dzień pracuje na UJ. Jego zajęcia są po prostu
rewelacyjne.Pozdrawiam Anka b...@p...onet.pl

Re: Palenie papierosow przez kobiety
Co powiedziec rodzicom ?
sieciowe ple ple ple