psychotropy (SSRI) a potencja

11. Data: 2005-08-10 09:04:24

Temat: Re: psychotropy (SSRI) a potencja
Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Charstic Slide napisał(a):
> ciekaw jestem jak wpływaja te leki a dokładnie na co w mozgu ze powoduja
> znaczne obnizenie popedu, trudnosci w osiagnieciu orgazmu itd, pytam z
> ciekawosci, bo biore i jestem ciekaw co to blokuje, tzn serotonina, przeciez
> niby im wiecej tym lepiej, wiec co jest hamowane lub co nietak i jak temu
> zaradzic, sa jakies sposoby czy nieda sie tego pozbyc ?
> oczywiscie biorac dalej leki

Generalnie to jest kwestia neuroprzekaźników. Serotonina jak wiadomo
jest odpowiedzialna za to tak szeroko rozumiane dobre samopoczucie,
spokój, rownowage. Ale przy lekach SSRI to jest to takie eunusie dobre
samopoczucie (co oczywiście nie neguje konieczności przyjmowania tego
leku antydepresyjnego) Jednak jednocześnie przy tym nienaturalnym
"podyższeniu" poziomu serotoniny "opada" poziom innego neuroprzekaźnika
lub jest niewspómiernie zbyt niski, czyli dopaminy, a to ona jest
odpowiedzialna za to, ze potrafimy podjąć ryzyko, jesteśmy skłonni do
uniesień i gwałtownych zachowań, również do podniecenia. I w tak właśnie
prosty sposób można zaspokoić Twoją ciekawość. Jeden jest plus przy
lekach wtórnego wychwytu serotoniny - na pewno Cię nie spotka przykrość
przedwczesnego wytrysku:)
Oczywiście nigdy nie ma tak, ze na 100% pacjentów lek zadziała tak samo
jednak nie słyszałem o przypadku aby komuś po SSRI nie spadło libido.
Chyba, ze ktoś się po prostu wstydził do tego przyznać. Ale oczywiście
jak ktoś tam pisał już w wątku w stanach zaburzeń psychiki, tu chodzi o
depresje libido może nienaturalnie rosnąć również, może maleć. Jednak
przy przyjmowaniu leków SSRI mozesz być praktycznie pewien jego spadku.
Ale nie ma zmartwienia bo po kuracji bardzo szybko wraca:)

12. Data: 2005-08-10 09:06:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek:
> Nie do końca masz racje. Jeśłi chodzi o prozac to u mężczyzn znacznie
> spada popęd natomiast u kobiet częst wręcz przeciwnie.

Nie. :)
Prozac (i inne leki antydepresyjne) tak samo obniza poped seksualny
u kobiet jak i mezczyzn.

Nie znasz sie. :)

--
Czarek

13. Data: 2005-08-10 09:36:24

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> Sławek:

> Nie. :)
> Prozac (i inne leki antydepresyjne) tak samo obniza poped seksualny
> u kobiet jak i mezczyzn.
>
> Nie znasz sie. :)

No powiedzieć nie znasz się najprościej. Tyle tylko, że spotkałem się z
tym stwierdzeniem chyba w dwóch artykułach lekarzy psychiatrów i mój
znajomy psychiatra również to potwierdził. Czemu tak jest to w sumie do
końca nie wiadomo. Tak samo jak wynaleźli te antydepresanty nowej grupy,
są już normalnie w obiegu ale tak do końca jak działają to nikt nie
wie. Najlepszy przykład, że żaden lekarz tak naprawde nie umie dobrać
odpowiedniego leku dla chorego na depresje. Najczęściej jest to metoda
prób i błędów. Tak czy inaczej to działanie prozacku inaczej na kobiety
a inaczej na mężczyzn to mogę Ci gwarantować, że z palca sobie nie wyssałem.

Po prosty Ty się nie znasz:)

14. Data: 2005-08-10 10:10:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek:
> ... działanie prozacku inaczej na kobiety a inaczej na mężczyzn
> to mogę Ci gwarantować, że z palca sobie nie wyssałem.

Nie wiem skad, ale wyssales, przynajmniej w kwestii popedu
seksualnego.

> Po prosty Ty się nie znasz:)

Glupoty beznadziejne pleciesz. :)

--
Czarek

15. Data: 2005-08-10 10:46:50

Od: Sławek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> Sławek:

> Nie wiem skad, ale wyssales, przynajmniej w kwestii popedu
> seksualnego.

> Glupoty beznadziejne pleciesz. :)

Jasne. Jesteś mądrzejszy od 3 lekarzy psychiatrów:) Spoko. Z deletancją
i ignorącją nie dyskutuje więc EOT

16. Data: 2005-08-10 10:56:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek:
> Z deletancją i ignorącją nie dyskutuje

Pierwszy-lepszy fragment z opisu oddziaływania prozacu:
"... zaburzenia seksualne jak: zmniejszenie libido, opóźnienie lub brak
ejakulacji, brak orgazmu, impotencja..."

Wiecej: http://www.lilly.pl/dla_lekarzy/129.php?szMenuInit=3
,7,0,0&bQ=1.

Powiedz jeszcze na zakonczenie (mam nadzieje) skad sie biora tacy
niereformowalni debile jak ty? :)

--
Czarek

17. Data: 2005-08-10 11:00:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedz jeszcze na zakonczenie (mam nadzieje) skad sie biora tacy
> niereformowalni debile jak ty? :)

Tym razem wypowiedz "pacjentki":
"... Ja brałam bioxetin przy depresji.I rzeczywiście powodował ogromny
spadek libido..."

Te i inne: http://users.nethit.pl/forum/read/ajgor/1818173/.

PS: pytanie pozostawiam bez zmian. :)

--
Czarek

18. Data: 2005-08-10 11:05:08

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwszy-lepszy fragment z opisu oddziaływania prozacu:
> "... zaburzenia seksualne jak: zmniejszenie libido, opóźnienie lub brak
> ejakulacji, brak orgazmu, impotencja..."

A kto Ci powiedział, że u każdego zawsze występują wszytkie działanie
niepożądane? Ponadto ominąłeś fragment o przedłużonej erekcji :-) No i to,
że to działanie niepożądane... czyli w świetle tej ulotki to i tak pada
Twoja teoria o wybujałym zapotrzebowaniem na seks wśród osób z zaburzeniami
psychicznymi.

Pozdrawiam,
MAG

19. Data: 2005-08-10 11:06:28

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym razem wypowiedz "pacjentki":

Próba reprezentatywna.

Pozdrawiam,
MAG

20. Data: 2005-08-10 11:32:05

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG:
> [...]
> i to, że to działanie niepożądane... czyli w świetle tej ulotki to i
> tak pada Twoja teoria o wybujałym zapotrzebowaniem na seks wśród

Wez juz lepiej nic nie 'wnioskuj'...
bo slabo mi sie robi od tych twoich durnowatych wypocin.

--
Czarek

beton
przyjaciel szatana